آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

تعمیرات تلفن همراه در شهرهای کشور با عالی ترین هزینه

همانطور که آگاهید می شود گفت از خدمات این آموزشگاه آموزش تعمیر موبایل است که در این زمینه و در تمام کشور بی همتا می باشد و سطح خیلی بالایی این تداریسها دارند.

آموزش تعمیرات لپ تاپ و آموزش تعمیرات موبایل در یزد

دوره های حرفه ای آموزش تعمیرات موبایل ، آموزش تعمیرات لپ تاپ،آموزش تعمیرات کامپیوتر،آموزش تعمیرات تبلت،آموزش تعمیرات تلفن همراه و اپل، برای اولین بار توسط بزرگترین آموزشگاه آموزش های شبکه و تعمیرات پارسه در یزد و شهرهای میبد, اردکان, بافق, ابرکوه, مهریز و شهرهای دیگر استان یزد برگزار می شود  .

آموزش تعمیرات موبایل و لپ تاپ دراستان مرکزی اراک
 معرفی موسسه پارسه

انستیتو انفورماتیک پارسه در سال 88 با اخذ مجوز رسمی به شماره (27689) تاسیس گردید با هدف ارتقای سطح علمی و کیفی تعمیرات فوق تخصصی سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ در ایران شروع به فعالیت نمود.
در راستای رسیدن به این هدف بستر های سخت افزاری و تجهیزات مدرن مورد نیاز را تهیه و در کارگاه های مرکز مستقر نموده است و هیات علمی متناسب و فرهیخته که بهترین تعمیرکاران ایران به شمار می روند را جذب نموده و به  تحقیق در راستای بدست آوردن راهکار نوین تعمیرات تجهیزات الکترونیکی و همچنین انتقال دست آورد ها به متقاضیان اقدام نموده است.

چشم انداز (vision)
این  موسسه در راستای چشم انداز کلی تدوین شده تلاش می نماید با توسعه کمی و کیفی  خدمات خود، بتواند بستری مناسب و مورد اعتماد جهت ارائه تجهیزات تخصصی تست و تعمیر لپ تاپ ،ارائه خدمات تعمیر و بازیابی اطلاعات و آموزش فوق تخصصی تعمیرات سخت افزار در عالیترین سطح کیفی در کشور را به عموم هم میهنان فراهم آورد.

ماموریت (mission):
نظارت و کنترل کیفی و کمی بر فعالیت شعب ،افزایش شعب در سطح کشور ، اطلاع رسانی به عموم هم میهنان و بکارگیری ابزار های نوین فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله مهم ترین ماموریت های این واحد به شمار میرود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ در سایت پارسه مراجعه کنید.


توضیحاتی در مورد یزد

استان یزد

 استان یزد یکی از استان‌های ایران به مرکزیت شهر یزد است. این استان در مرکز ایران قرار گرفته و از پیرامون با استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، کرمان و فارس همسایه است. این استان در حدود ۷۴۴۹۳ کیلومتر مربع وسعت داشته و به تنهایی چهار و نیم درصد از کل مساحت ایران را در بر می‌گیرد.

در فصول بهار و تابستان، آب و هوای بیش‌تر مناطق استان، گرم و خشک و در فصول زمستان و پاییز سرد و نسبتاً مرطوب است.در برخی از منابع، بنای اولیهٔ برخی از شهرهای استان را به سلیمان پیامبر، ضحاک، اسکندر مقدونی و ابراهیم پیامبر نسبت داده‌اند.

آثاری چون دست‌افزارهای به‌دست‌آمده از دره‌های شیرکوه، نگاره‌های کوه ارنان و سفال‌های منقوش قلعهٔ میبد نشان‌دهندهٔ تمرکز مدنیت یزد در گذشته در چهار منطقهٔ استان هستند: مهریز و فهرج، یزد، اشکذر و میبد و اردکان ، استان یزد از سرزمین‌های تاریخی است که در میان ایالت‌های قدیمی و بزرگ از جمله پارس، اصفهان، کرمان و خراسان قرار داشته‌است. آبادی نشینی در این منطقه از قدمت طولانی برخوردار می‌باشد.

این سرزمین از گذرگاه‌های مهم در دوره‌های تاریخی محسوب می‌شده‌است. این ناحیه در دوره هخامنشیان از راه‌های معتبر موسسه‌های راهداری، مراکز پستی و چاپاری برخوردار بوده‌است،راهداری در یزد از زمان قدیم چنان اهمیتی داشت که خاندان آل مظفر از منصب راهداری ناحیه میبد به پادشاهی رسیدند.

این استان از درگیری‌ها و جنگ‌های تاریخ کشور ایران تا حدودی ایمنی داشته‌است. سخت‌گذر بودن راه‌ها به همراه محدودیت منابع آبی مانع عمده تسخیر این منطقه توسط بعضی از حکومتهای بزرگ و کوچک پیرامون این منطقه در طول تاریخ بوده‌است وجود آثاری از مهر و آناهیتا، ایساتیس و هخامنشی و زندان اسکندر و برج و بارو و کهن درهای بزرگ و عظیم و پناهگاه‌های متعدد و موبدان و سران ساسانی و ابنیه و یادگارهای بعد از اسلام نظیر مساجد و امامزاده‌ها و مزارها نشانگر فرهنگ و تمدن قبل و بعد از دوره اسلامی بوده‌است.

استان یزد را به دلیل ذخایر معدنی "بهشت معادن" مینامند.این استان دومین استان معدنی ایران است.از ۶۰ نوع ماده معدنی کشور ۵۰ گونه آن به طور قطع در یزد موجود است.هرچند فعلا تنها ۳۰ گونه آن قابل استخراج است.معدن سرب و روی مهدی‌آباد یکی از این معادن است که بزرگترین معدن از نوع خود در جهان محسوب میشود.
صنعت بافندگی یزد از شهرت زیادی برخوردار است. صنعت شیرینی‌سازی در استان یزد از قدمتی دیرینه برخوردار است و محصولات آن صاحب شهرتی شده‌اند که از مرزهای ایران فراتر رفته‌است. مهم‌ترین شیرینی‌جات یزدی با نام‌های قطاب، پشمک و باقلوا شهرت دارند.

بیشترین تولیدات واحدهای صنعتی شهر را منسوجات، کاشی و سرامیک و فرش ماشینی تشکیل می‌دهد. واحدهای صنعتی استان یزد عمدتاً در شهرک‌های صنعتی یزد و میبد و اردکان متمرکز شده‌اند. همچنین یزد دارای معادن زیادی است که مهم‌ترین آنها معدن سنگ آهن چادرملو اردکان و چغارت و معدن سرب و روی کوشک هستند.

معادن غنی اورانیوم نیز در اواخر دهه ۸۰ در منطقه ساغند اردکان کشف شده‌است.[نیازمند منبع] جمعیت استان یزد در سال ۱۳۹۳ به طور تخمین بیش از یک میلیون و یکصد هزار تن محاسبه شده‌است، برق استان یزد توسط شرکت برق منطقه‌ای یزد که از سال ۱۳۶۸ تأسیس گردیده‌است تأمین می‌شود. این شرکت با فروش بیش از ۵۲ درصد از فروش کل خود در سال به مشترکین صنعتی (بالغ بر ۳ میلیارد کیلووات ساعت انرژی در سال ۸۵) سهم مهمی از صنعت استان را تشکیل می‌دهد.
مقالات پارسه

  دلایل مختلفی ممکن است باعث بروز این مشکل شوند در این مطلب شما را با موردهایی از دلایل شایع آهسته شارژ شدن گوشی‌های اندرویدی آشنا خواهیم کرد.شاید شما نیز از جمله افرادی باشید که مجبورید تمام شب گوشی خود را شارژ کنید. احتمالا آن روزهایی که سبز شدن ستون شارژ باتری فقط ۱۵ دقیقه از شما زمان می‌گرفت را به خاطر دارید و قطعا دل‌تان برای آن روزهای طلایی تنگ شده است.

البته ممکن است گوشی شما از همان روزهای اول با مشکل شارژ آهسته روبرو بوده باشد اما دلیل بسیاری از مشکلات پیش آمده در شارژدهی باتری، مرور زمان و استفاده مداوم و نادرست از آن است. در این مطلب از ۱۰ مورد از شایع‌ترین عوامل بروز این مشکل مطرح خواهد شد. اولین مورد، شایع‌ترین دلیل افزایش زمان شارژ شدن گوشی است.
احتمال اول : استفاده از کابل نامناسب : هرگاه متوجه آهسته شارژ شدن گوشی خود شدید اولین کاری که باید انجام دهید بررسی کابل یو‌اس‌بی است. عموما استفاده روزمره از این کابل باعث پاره شدن و آسیب دیدن بخشی از آن می‌شود.

بسیاری از کاربران ممکن است برای سال‌ها از یک کابل و شارژر برای گوشی خود استفاده کنند و به مساله خرابی و غیرقابل استفاده بود کابل توجه چندانی نداشته باشند،کابل‌های یو‌اس‌بی ممکن است دچار خمیدگی یا کشش زیاد قرار گرفته باشند یا به خاطر ماندن در اتومبیل، در معرض سرمای شدید مانده باشند. تمام این موارد در کنار استفاده روزمره باعث بروز مشکل در این کابل‌ها می‌شود.

تعویض درگاه شارژ گوشی شما کاری سخت و هزینه‌بر است به همین دلیل کابل‌ها که ارزان‌تر هستند و تعویض ساده‌تری نیز دارند، فشار بیشتری را نسبت به درگاه تحمل می‌کنند، ممکن است همیشه مشکل از بدنه‌‌ی کابل نباشد و مشکلی در اتصال کابل به گوشی وجود داشته باشد. به قسمتی از شارژر که کابل به آن متصل می‌شود کمی دقت کنید دو دندانه خواهید دید که برای اتصال محکم‌تر کابل به شارژر تعبیه شده است.

این دو دندانه به سادگی در شرایطی مانند کشیدن سریع کابل از شارژر خم می‌شوند و به راحتی آسیب می‌بینند. به قسمتی از کابل که به گوشی متصل می‌شود نگاه کنید درون آن دندانه‌هایی می‌بینید که از فلز نرم ساخته شده‌اند تا در زمان استفاده نادرست، درگاه شارژ گوشی شما آسیبی نبیند و تنها کابل دچار مشکل شود.

به صورت خلاصه می‌توان گفت این کابل‌ها از جمله آسیب‌پذیرترین اجزای گجت شما هستن که باید مراقب خرابی احتمالی آن باشید. ۹۰ درصد مشکلات مربوط به شارژ آهسته از خرابی کابل شارژ شما سرچشمه می‌گیرد.احتمال دوم: مشکل در منبع برق مورد استفاده برای شارژ : زمانی که از کامپیوتر برای شارژ گوشی خود استفاده می‌کنید سرعت شارژ شدن گوشی به شدت افت می‌کند. حتی وقتی از USB 3.0 استفاده کنید شما فقط ۰.۹ آمپر (برای USB 2.0 این میزان ۰.۵ آمپر است) جریان از پورت دریافت می‌کنید. حال تصور کنید در شرایطی مانند مشکل‌دار بودن کابل یا پورت این میزان کمتر نیز خواهد شد.

هیچ کس منکر خوبی‌های شارژ بی‌سیم نمی‌شود اما استفاده از آن سرعت شارژ شدن گوشی را کاهش خواهد داد،از نظر بسیاری از افراد شارژ کردن گوشی با روش‌های مختلف فرقی با هم ندارد و با این دیدگاه به استفاده از روش‌های شارژ غیربهینه می‌پردازند.

سریع‌ترین راه شارژ کردن گوشی‌ها تا به اینجا شارژ مستقیم با شارژر است اگر شما از این روش استفاده می‌کنید و هنوز هم مشکل شارژ آهسته دارید احتمالا مشکلی در سیم‌کشی برق ساختمان خواهید داشت البته این احتمال را پس از بررسی بقیه احتمالات باید بررسی کرد.

خدمات ما آموزش تعمیرات موبایل در یزد می باشد .

در ضمن موسسه پارسه تنها نماینده ام آر تی لب  می باشد.

به چه دلیل استفاده از فلش در طراحی سایت خیلی خوب نیست؟

به چه دلیل استفاده از فلش در طراحی وب سایت زیاد مناسب نیست؟

به نام خدا از عنوان میتونید فهمید که نظر اینجانب تقریبا این است که هرچقدر از فلش در ساخت

سایت بهره نبریم عالی تر می باشد . البته این فقط نظر من می باشد و حتمیت هم نداره .

علت های اینجانب برای عدم استفاده از فلش در ساخت سایت

1 : عدم نمایش در بعضی سیستم ها - خب تقریبا همه میدونیم که اگه فلش روی مرورگر نصب نباشه فلش در وب سایت نمایش داده نمیشه .

و چون سیستم های زیادی هستند که فلش روی مرورگر آنها نصب نیست پس تقریبا تعداد زیادی از بازدید کنندگان سایت شما قادر به مشاهده سایت نیستند و این تقریبا بزرگترین مشکل فلش هست .

2 : عدم خوانده شدن متون فلش توسط موتورهای جستجو : متون موجود در فلش ها توسط موتورهای جستجو خوانده نمیشوند بنابراین این مورد میتونه یک فاکتور منفی در سئو و رتبه ی گوگل شما باشه.

3 : سختی ویرایش : برای سایتهای داینامیک که مدیر سایت که ممکنه شخص متخصص و حرفه ای نباشه ویرایش و تغییر عنصر فلش دشوار خواهد بود.

4 : مشکل نمایش در گوشی های موبایل : البته درسته که با نصب فلش پلیر موبایل تقریبا این مشکل حل میشه .اما گوگل اخیر وجود فلش در سایت را نشانه ناسازگار بودن سایت شما با موبایل اعلام میکنه .

5 : اگر به دنبال طراحی سایت ارزان هستید باید بدانید که استفاده از فلش در هنگام ساخت سایت ممکن است هزینه شما را افزایش دهد.

مضرات و مشکلات استفاده فلش در طراحی سایت

خب البته فلش مزایایی هم داره . اما مضرات آن به اندازه کافی من را قانع میکنه که ازش استفاده نکنم.حالا بد نیست بعضی مزایاش را هم بگم .

1 : زیبایی و پویایی خیلی زیاد : خب عناصر فلش در سایت به شدت باعث زیبا شدن و پویا شدن سایت میشوند.

2 : سبک بودن : عناصر فلش در سایت با وجود تمام گرافیکی و پویایی بودن به حد باور نکردنی ای سبک هستند.

آیا عالی ترین طریق از دید علمی برای مقابله با مشکلات مقاربتی بهره بردن از کاندوم است

کاندوم به عنوان یک صلاح جلوگیری از حاملگی راه حرکت  عفونت ها را در زمان رابطه ی با همسر مسدود می کند می توان این را نیز بیان کرد جزء یکی از طریقهای جلوگیری از حاملگی می باشد که جلوگیری کننده از رسیدن اسپرم ها به رحم می شود.

غلاف پوشش پلاستیکی ژله مانند است که قابلیت ارتجاعی به شدت زیادی دارد و توسط مرد در هنگام نزدیکی بهره برده می شود باید اینجا عرض کنم که  کاندوم عروسکی  هیچ  تفاوتی از دید پزشکی با کاندوم ساده برای پیشگیری از مشکلات مقاربتی ندارد.

نحوه استفاده از کاندوم مردانه-هر بسته کاندوم را می بایست در همان زمانی که قرار است استفاده شود باز نمود و قبل از استفاده باید کاندوم را با کمی باد کردن (فوت کردن) کنترل کرد که سوراخ و یا پاره نباشد.

هنگام مصرف باید دقت نمود کاندوم در اثر تماس با ناخن پاره یا سوراخ نشود.از آنجا که در ترشحات مرد قبل از انزال نیز مقداری اسپرم وجود دارد قبل از آغاز مقاربت باید کاندوم روی آلت تناسلی در حال نعوض کشیده شود و اگر از کاندوم تنها هنگام انزال استفاده شود

احتمال حاملگی وجود خواهد داشت .هنگام استفاده از کاندوم باید فضای خالی انتهای آن را جهت تخلیه هوا فشار داد سپس کاندوم را باید به طریقی روی آلت تناسلی کشید

که این فضای خالی گوچک در انتهای ان باقی بماند تا به هنگام انزال مایع منی در این فضا جمع شده و از ریخته شدن ان به داخل دستگاه تناسلی زن جلوگیری شود.بنابراین نوک آن تا انتها نباید کشیده شود.

کاندوم باید تمام طول آلت تناسلی را تا قاعده آن بپوشاند.این کار از نشت مایع منی به داخل دستگاه تناسلی زن جلوگیری می کند.

در صورت احساس پارگی یا سوراخ شدگی کاندوم هنگام نزدیکی بلافاصله باید آلت تناسلی به همراه کاندوم خارج شده و از یک کاندوم جدید استفاده شود.

مزایای استفاده از کاندوم:

۱.کاندوم برای جلوگیری از بیماری های مقاربتی مانند : سیفلیس ٬ سوزاک ٬ ایدز ٬ هپاتیت ٬ هرپس ٬ عفونت های گنوره ٬ تریکومونا ٬ کلامیدیا و …مفید است.

۲.در مردانی که دچار انزال زودرس(Premature Ejaculation)  هستند و تحریک پذیری زیادی دارند کاندوم موثر است زیرا تحریک پذیری را کمی به تاخیر می اندازد و حساسیت سر پنیس را کم می کند و موجب تاخیر در انزال و حفظ نعوض می شود .

۳.در صورت وجود حساسیت زن نسبت به مایع منی مرد کاندوم روش مناسبی است.

۴. استفاده از کاندوم احتمال ابتلا به سرطان دهانه رحم (سرویکس) را کاهش می دهد که به علت مسدود کردن انتقال HPV می باشد .

۵.در تمامی آقایان با هر شرایط سنی کاندوم قابل استفاده می باشد.

۶.کاندوم از جمله کالاهای ارزان می باشد و دسترسی به آن آسان است.

۷.گاهی مردان قدرت حفظ آلت تناسلی را برای ادامه نزدیکی ندارند . برای مثال در افراد پیر یا کسانی که اعمال جراحی در قسمت تحتانی شکم داشته اند با استفاده از کاندوم در این افراد قسمت حلقه ای انتهای کاندوم به صورت یک تورنیکه ضعیف اثر می کند و می تواند به حفظ نعوظ کمک کند.

۸. گاهی بعضی از مردان یا زنان به واسطه مسائل خاص تمایل به تماس مستقیم آلت با مخاط واژن را ندارند.کاندوم می تواند راه حلی برای اینگونه مسائل باشد.

منبع:  مقالات سایت mento shop

کم جاگیر کردن اندازه و حجم تصاویر در طراحی سایت

 کم جاگیر کردن اندازه و حجم عکس ها در ساخت سایت


به نام خدا همانگونه که در مقاله کار های زیادکردن سرعت سایت بیان کردیم.

یکی از مهمترین فاکتور های بالابردن سرعت لود وب سایت کم حجم کردن تصاویر می باشد .

نخست یک شرح بدم که به چه دلیل باید حجم عکس ها کم گردد .

فرض کنید یک تصاویر معمولی با گوشی خودتون گرفته اید . این عکس میتونه تا 5 مگابایت حجم داشته باشه .

یک سایتی که سرعت لود مناسبی برای کاربران ایرانی داشته باشه به نظر من  بین 100 کلیوبایت تا 1 مگابایت حجم داره .

حالا شما یک عکس 5 مگابایتی در سایت قرار می دهید . با سرعت اینترنت دیال آپ که تقریبا حدودا 5 کیلوبایت در ثانیه می تونه دانلود کنه .کاربر عکس شما را بعد از 16 دقیقه می تونه ببینه .یعنی 16 دقیقه برای یک کاربر با اینترنت دیال آپ طول می کشه تا این عکس باز بشه .

فکر کنم عمق فاجعه را متوجه شده باشید . پس باید چه کار کنیم .

ببینید یک عکس تقریبا بزرگ در صفحه سایت شما تقریبا عرضی برابر 600 پیکسل داره . در صورتی که عکسهایی که با گوشی میگیرید گاها تا چند هزار پیکسل طول و عرض دارند .

پس عکس خودتون را به اندازه ای که در سایت نیاز هست تغییر سایز بدید .برای تغییر سایز میتونید از paint ویندوز استفاده کنید.روی عکس کلیک راست کنید و edit را بزنید تا وارد paint شوید سپس گزینه resize را انتخاب کنید و تغییر سایز را روی pixel قرار بدید و سایز دلخواهتون را به پیکسل وارد کنید مثلا 400 در 500 .

پس از کاهش سایز تصویر میریم سراغ استفاده از نرم افزار های کاهش حجم . این نرم افزارها هم میتونن به شدت کمک خوبی در کاهش حجم تصاویر بکنند .

بهترینشون که من استفاده کردم xat.com Image Optimizer هست . که میتونید توی اینترنت جستجو کنید و دانلودش کنید .

البته یادتون باشه این نرم افزار بیشتر در کم حجم کردن عکس های jpg قدرت داره . پس اگه تونستید اول فرمت عکستون را به jpg تبدیل کنید .

همینطور موقع کم حجم کردن magicompression را روی صد در صد بذارید .