آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

موقعیت اقتصادی ترکیه و راه دریافت اجازه کار کردن در این کشور

عنوان: شرایط اکونومیک کشور ترکیه و راه گرفتن مجوز کار کردن در این کشور

برای مهاجرت به ترکیه میتوان از طریق تخصص و کار اقدام کرد،که باکسب اطلاع از قوانین وچگونگی آن میتوان کار مناسب را پیداکرد.


 ویزای کار کشور ترکیه

آخرین قانون مرتبط با اشتغال خارجیان در ترکیه در سال ۲۰۰۳ به تصویب قانونگذار این کشور رسید.

در حال حاضر بر اساس قانون شماره ۴۸۱۷ سه نوع اجازه کار برای سه گروه مختلف پیش بینی شده است.  این گروه ها شامل اجازه کار مدت دار و نامحدود برای کارکنان وابسته و کارکنان مستقل و موارد استثنائی می باشد. بر اساس این قانون ، خارجیان می توانند از اجازه کار مدت دار و یا نامحدود به شرط به جا آوردن شرایط مورد نیاز، بهره مند گردند. مدت اعتبار اجازه کار مدت دار بر اساس قرارداد کار ، یک سال بوده و برای کار در محل کار مشخص و حرفۀ خاصی صادر می گردد. پس از پایان یک سال اجازه کار برای همان شغل و محل کار تا سه سال دیگر تمدید خواهد شد و پس از این سه سال نیز این مجوز تا شش سال می تواند تمدید گردد.

لازم به توضیح است که درصورتی که یک تبعه خارجی حداقل هشت سال به صورت مداوم در ترکیه اقامت داشته و اشتغال به شغلی داشته باشد ، اجازه کار دائم بدون در نظر گرفتن شرایط اشتغال در ترکیه و نیز بدون محدودیت جغرافیائی ، صادر خواهد شد. برای خارجیانی که حداقل پنج سال در ترکیه به صورت بلاانقطاع اقامت داشته و نیز درصورتیکه در این مدت نزد کارفرمائی اشتغال نداشته باشند مجوز اشتغال مستقل صادر می گردد.

 خارجیان می توانند برای اخذ مجوز کار از کشور متبعوشان و یا کشور محل اقامت دائمشان به نمایندگی های جمهوری ترکیه در آن کشور مراجعه نمایند و پس از تکمیل پرونده ، درخواست مذکور توسط نمایندگی های خارج از کشور به وزارت کار و امور اجتماعی ترکیه ارسال می گردد. ظرف سه روز از زمان ارائه درخواست متقاضی اشتغال در ترکیه به نمایندگی خارج از کشور، مدارک لازم از سوی کارفرما به وزارت کار و اموراجتماعی تحویل داده می شود. پس از صدور اجازه کار توسط وزارت کار، متقاضی باید ظرف نود روز به نمایندگی خارجی ترکیه مراجعه و ویزای کار دریافت نماید. در صورتیکه متقاضیان اجازه کار ، دارای اقامت حداقل شش ماهه باشند شخصا و یا به واسطه کارفرمایشان می توانند مدارک لازمه را به وزارت کار تحویل نماید. همچنین در این صورت نیازی به اخذ ویزای کاری پس از تائید اجازه کار موجود نمی باشد.

برای تمدید مدت اجازه کار حداکثر تا ۱۵ روز پس از پایان مدت مجوز و  نیز دو ماه پیش از پایان مدت اعتبار آن می بایستی به وزارت کار مراجعه شود. وزارت کار مکلف است که حداکثر ظرف نود روز به پرونده متقاضی رسیدگی نموده و نیتجه را به وی ابلاغ نماید. ولی درصورتی که مدارک مشار الیه ناقص باشد این مدت پس از تکمیل پرونده تا نود روز قابل تمدید می باشد. وزارت کار می تواند از منابع امنیتی در مورد شخص مورد نظر تحقیق نماید.

پس از پایان کار بررسی پرونده ، وزارت کار مختار خواهد بود که درخواست را بپذیرد ویا آن را رد نماید. درصورتی که وزارت کار درخواست متقاضی را به تائید برساند ، متقاضیانی که از دفاتر نمایندگی ترکیه درخارج از کشور مراجعه کرده باشند می بایستی ویزای کار از همان محل دریافت داشته و به اداره اتباع خارجی در ترکیه مراجعه نمایند و متقاضیانی که از داخل ترکیه مراجعه کرده اند می توانند مستقیما به اداره اتباع خارجی در پلیس آن استان مراجعه نمایند. درصورتی که درخواست اشتغال در ترکیه رد شود ، متقاضی ظرف سی روز می تواند پس از ابلاغ نتیجه تقاضای تجدید نظر کرده و به نتیجه اعتراض نماید.  درصورتی که وزارت کار به اعتراض هم پاسخ منفی دهد ، متقاضی می تواند به دادگاه شکایت نماید. در این خصوص رای دادگاه قاطع و غیر قابل اعتراض خواهد بود.

حال پس از بررسی شرایط مهاجرت کاری به ترکیه ، مفید خواهد بود که به میزان دستمزد ها در این کشور اشاره کرد. در ترکیه نظام بازار آزاد حاکم است. نرخ دستمزد اغلب توسط بازار تعیین می شود ولی دولت هر ساله حداقل حقوق را تعیین می نماید. بدین واسطه اگر کارفرمائی که زیر این حداقل حقوق کارگر و یا کارمندی را به استخدام درآورد به موجب قانون محاکمه و مجازات خواهد شد.

در ترکیه دستمزدها در وسط سال بر اساس تورم آن دوره مورد بازنگری قرار گرفته و مبالغی به عنوان جبران ضرر تورمی به کارکنان پرداخت می گردد. به همین دلیل درصورت افزایش تورم در کشور کارکنان متضرر نمی شوند.

موسسات خصوصی میزان حقوق و دستمزدهای خود را خودشان به تصویب می رسانند و مکلف هستند که زیر مبلغ مصوب دولت برای دستمزدها مبالغی را پرداخت نکنند. از این رو کارکنان بخش خصوصی بیشتر از کارمندان دولتی دریافت می کنند.

در سال 2015 با قوانین جدیدی که کشورترکیه در امور حقوقی مربوط به اتباع خارجی خواستار کار درکشور ترکیه اتخاذ کرد مورد توجه و استقبال اتباع خارجی برای اقامت ترکیه گردید.

 گرفتن اقامت استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا - گرفتن اقامت استرالیا 

اخذ اقامت اتریش از طریق ازدواج

عنوان: انواع ویزای کشور های اروپایی

کشور اسپانیا از جمله کشورهایی است متقاضیان مهاجرت به دانمارک برای ادامه تحصیل در آن می توانند آینده شغلی خوبی داشته باشند.     

پزشکی در دانمارک امروزه کشور دانمارک به یکی از انتخابهای پزشکان و پرستاران برای مهاجرت تبدیل شده است.این کشور اسکاندیناوی که در جوار آلمان و سوئد قرار دارد از نظر امید به زندگی در میان مردم و سطح رفاه و شادی در جامعه در بالای جدول قرار داشته است.البته باید به این آمار مبزان بلایای طبیعی را هم اضافه کرد.کشور دانمارک با این که یکی از اعضای اتحادیه اروپا و محدوده شنگن می باشد اما همچنان با واحد پولی خود ( کرون ) اقتصاد خود را می گرداند و به حوزه پولی یورو وارد نشده است.به همه این موارد باید این نکته را نیز اضافه کرد که مردم این کشور برای چند سال پیاپی به عنوان شادترین مردم دنیا معرفی شده اند.دانمارک قوانینی برای پذیرش مهاجران از سراسر دنیا وضع کرده است.یکی از راه های مهاجرت به این کشور روش اخذ گرین کارت می باشد.

 در این روش که به عنوان بهترین روش برای مهاجرت پزشکان تلقی می شود براساس یک پروسه فرد متقاضی باید در مجموع مدارک,مصاحبه ها و آزمون ها امتیاز 100 را کسب کند.در برنامه گرین کارت امتیاز بندی به صورتی که در زیر آمده می باشد.

سطح تحصیلات :

باید حتما در سطح لیسانس باشید اما به گونه ای است که اگر مدرک شما از کارشناسی ارشد کمتر باشد تاثیر زیادی در رسیدن نمره شما به 100 دارد.مدرک لیسانس شما اگر فارق التحصیل از این مقطع باشد به طور متوسط 30 امتیاز برای شما به حساب می آید.مدرک کارشناسی ارشد به نحوی که یک سال از آن گذشته باشد 50 و برای فارق التحصیلان ارشد 60 امتیاز در نظر گرفته می شود.برای مدرک دکترا نیز 80 امتیاز در نظر گرفته می شود.

در صورتی که دانشگاهی که در آن فارق التحصیل شده اید در رده بندی جهانی رتبه زیر 400 داشته باشد به امتیاز به شکل زیر به شما اضافه می شود.

    400 دانشگاه اول 5 امتیاز
    200 دانشگاه اول 10 امتیاز
    100 دانشگاه اول 15 امتیاز

اگر رشته شما در positive list یا اصطلاحا لیست مثبت باشه ۱۰ امتیاز اضافه به شما اضافه می شود.با توجه به توضیحات بالا شما از آیتم تحصیلات 105 امتیاز می توانید کسب کنید.

سطح زبان :

    آزمون دانمارکی، سطح ۱ : ۵ امتیاز
    آزمون دانمارکی، سطح ۲ : ۱۰ امتیاز
    آزمون دانمارکی، سطح ۳ : ۱۵ امتیاز
    تحصیل یا کار به زبان دانمارکی حداقل به مدت یک سال : ۲۰ امتیاز


از آیتم زبان نیز حداکثر ۳۰ امتیاز می توانید کسب کنید.البته باید به این نکته نیز توجه کرد که با سایر زبانها نیز می توانید به دانمارک مهاجرت کنید اما پیدا کردن کار یسیار سخت می شود.

سابقه کار :

    ۱-۲ سال در پنج سال گذشته به عنوان محقق یا در زمینه ای که در فهرست مثبت ذکر شده است : ۱۰ امتیاز
    ۳-۵ سال در پنج سال گذشته به عنوان محقق یا در زمینه ای که در فهرست مثبت ذکر شده است : ۱۵ امتیاز
    از سابقه کار حداکثر ۱۵ امتیاز می تونید بیارید.

اخذ گرین کارت دانمارک

سازگاری :

    حداقل یک سال تحصیل در دانمارک در یک برنامه آموزش عالی در کشورهای اتحادیه اروپا یا سوئیس : ۵ امتیاز
    حداقل سه سال تحصیل در یک برنامه آموزش عالی در کشورهای اتحادیه اروپا یا سوئیس : ۱۰ امتیاز
    حداقل یک سال کامل (۱۲ ماه متوالی) اقامت قانونی و کار در یک کشور اتحادیه اروپا یا سوئیس : ۵ امتیاز
    حداقل دو سال متوالی اقامت قانونی و کار در کشورهای اتحادیه اروپا یا سوئیس : ۱۰ امتیاز


در صورتی که امتحان زبان دانمارکی سطح ۲ یا ۳ رو پاس کرده باشید در این قسمت ۵ امتیاز اضافه هم می گیرید.از سازگاری حداکثر ۱۵ امتیاز می تونید بیارید.

سن متقاضی :

    ۳۵-۴۰ سال : ۱۰ امتیاز
    ۳۴ سال یا کمتر : ۱۵ امتیاز
    از سن حداکثر ۱۵ امتیاز می تونید بیارید.

میزان درآمد و هزینه ها :

طبق برآورد اداره مهاجرت دانمارک، هزینه ماهانه هرفرد در دانمارک قبل از کسر مالیات به این صورت خواهد بود :

    برای افراد زیر ۲۵ سال که تنها زندگی می کنند: DKK 5,367
    برای افراد بالای ۲۵ سال که تنها زندگی می کنند: DKK 6472
    برای یک زوج: DKK 5,367 به ازای هر نفر

و برای بچه ها, به ازای هر کودک برای والدینی که با هم زندگی می کنند, DKK 1342 و به ازای هر کودک برای والدین تنها DKK 1619 می باشد.برای مهاجرت به دانمارک لازم است که ثابت کنید که توانایی تامین خود و خانواده خود را در یک سال اول زندگی در دانمارک دارید.

از جایبه که طبق معمول پزشکی در لیست مثبت است، در ادامه یک روند کلی از مراحلی که یه پزشک خارجی باید در دانمارک بگذراند میآوریم. برای مهاجرت به دانمارک تسلط به زبان انگلیسی حتی در حد آیلتس ۵ کفایت می کند! اما برای پیدا کردن کار در هر رشته ای و خصوصا پزشکی تسلط به زبان دانمارکی الزامی می باشد. امتحانات زبان دانمارکی ۳ سطح دارد, سطح اول فقط مکالمه است و برای افرادی با سح تحصیلات پایین ارائه می شود، سطح ۲ برای افراد با سطح تحصیلات معمولی و در حد خواندن و نوشتن و مکالمات روزمره می باشد.سطح ۳ برای افراد تحصیلکرده ارائه می شود و شامل مباحث سنگینتر از جمله فرهنگ و تاریخ دانمارک هم می شود. یک پزشک در دانمارک اول باید حتما امتحان زبان دانمارکی سطح ۳ رو پاس کند تا بتواند مجوز امتحانات پزشکی را  بدست آورد.

مهاجرت پزشکان به دانمارک

بعد از پاس کردن امتحان زبان دانمارکی، امتحان پزشکی در دو مرحله کتبی و شفاهی (ایستگاهی، مثل USMLE Step 2 CS) به زبان دانمارکی برگزار میشود که در صورت پاس کردن آنها باید یک دوره ۳ روزه همراه با ارزیابی های مختصری بگذرانید. بعد از این مرحله شما می توانید در دانمارک شروع به کار کنید.اما تا یک سال تحت نظارت خواهید بود و بیشتر شبیه به یه دوره observership می باشد.اگرچه به صورت ماهیانه حقوق دریافت می کنید. اگر ارزیابی که از شما در این دوره انجام شده است مثبت باشد می توانید به صورت مستقل کار کنید و اگر نتیجه منفی باشد به سازمان بهداشت و سلامت دانمارک ارجاع داده می شوید تا در مورد شما تصمیم گیری شود.
طبق اطلاعاتی که البته به رسمی نمی باشد، نیاز دانمارک به مهاجرین با تحصیلات پزشکی و رشته های وابسته بیش از سایر رشته های موجود در لیست مثبت است. هماچنین تفاوت حقوق GP و متخصص مثل ایران خیلی متفاوت نمی باشد.حقوق یک GP حدود ۱۰,۰۰۰$ در ماه می باشد.گرچه مالیات ها هم در دانمارک بسیار بالا و تقریبا در حدود ۵۰% حقوق فرد می باشد.

 

قاره اروپا و کشور هلند این روزها به یکی از مقاصد اصلی برای مهاجرین جهت مهاجرت به هلند

مهاجرت به استرالیا , مهاجرت به استرالیا , مهاجرت به استرالیا

گران‌ترین فرودگاه‌های جهان کدامند؟

پیش بینی دمای هوای کشور در نیمه اول فروردین



حتما تا به حال به این توجه کرده اید که حال و هوای آشپزخانه چقدر می تواند در فضای خانه مؤثر باشد. وقتی این فضا درست چیده نشده باشد یا دچار آشفتگی و بی نظمی باشد، حتی کوچک ترین کارها مثل تهیه ی صبحانه نیز عذاب آور می شود. به هر حال ریخت و پاش و کثیف شدن آشپزخانه اتفاقی غیر قابل اجتناب است. مهم این است که چگونه و با چه برنامه ای به این اتفاق حمله کنیم و اجازه ندهیم این آشفتگی به ذهن ما نیز نفوذ کند.

برنامه حمله به آشپزخانه را بچینید!
بدون شک شما بسیاری از کارهای نظم بخشی و تمیزکاری آشپزخانه را روزانه و هفتگی انجام می دهید، اما همیشه کارهایی وجود دارند که از قافله جا می مانند. پیشنهاد می کنم لیستی از کارهایی که انجام شده و یا در طول روز و هفته انجام می شود تهیه کنید و تمرکز خود را بر روی کارهایی بگذارید که مدت هاست انجام نشده اند. برای انجام آن ها، ابتدا کارهای بزرگ تر و زمان برتر را انجام دهید و سپس بروید سراغ کارهای کوچک تر.

 طرز تمیز کردن آشپزخانه,نظم دهی به آشپزخانه

تمرکز خود را بر روی کارهایی بگذارید که مدت هاست انجام نشده اند

نکته ی مهمی که وجود دارد این است که علاوه بر تمیزی و نظم آشپزخانه ی خود، به کاربردی بودن آن نیز توجه کنید. این بار فکرشده عمل کنید و ببینید چگونه می توانید حداکثر بهره را از آشپزخانه و امکانات آن ببرید و استفاده از آن فضا را تا حد ممکن برای خود راحت سازید.

 تمیز کردن آشپزخانه,نحوه تمیز کردن آشپزخانه

علاوه بر تمیزی و نظم آشپزخانه ی خود، به کاربردی بودن آن نیز توجه کنید

گام اول: نظم دهی و تمیز کردن لوازم خانگی کوچک و بزرگ در آشپزخانه
• ابتدا بروید سراغ یخچال فریزر. همه چیز را بیرون بیاورید و علاوه بر غذاهای مانده، خوراکی ها و موادی را که مدت هاست در یخچال مانده اند و استفاده ای ندارند را دور بریزید. قفسه ها، کشوها و بدنه ی یخچال تان را کاملا با آب گرم و صابونی تمیز کنید.

• حالا بروید سراغ لوازم خانگی دیگر؛ چربی های گاز را بزدایید. مایکروویو را تمیز کنید و هر وسیله ی برقی کوچک و بزرگ دیگر که در آشپزخانه تان دارید برق بیندازید.

• علاوه بر تمیز کردن این لوازم، هر وسیله ای را که ممکن است از جای خود جا به جا کنید و فضای پشت آن را گردگیری و تمیز نمایید.
• برای تمیز کردن ماشین ظرفشویی آن را بدون این که چیزی درونش باشد، روشن کنید.

 طریقه خانه تکانی, نکات خانه تکانی عید

تمام وسایل کوچک و بزرگ را مرتب کنید و سرجای خود قرار بدهید

گام دوم: تمیز کردن و نظم دهی کابینت ها، کشو ها و قفسه های آشپزخانه
اکنون نوبت به کابینت ها و قفسه ها می رسد. با وجودی که کاری طاقت فرسا است، اما در عوض رسیدگی به آن، فضای زیادی از آشپزخانه را نظم می بخشد. مثل همیشه اولین قدم خلاص شدن از چیزهای اضافی و بدون استفاده است. پس کل وسایل کابینت ها و کشوها را خالی کنید و چیزهای غیرضروری، شکسته یا خراب شده و بدون استفاده را حذف کنید. در هنگام بازگرداندن وسایل به جای خود، دقت کنید که هر وسیله ای نزدیک به جایی قرار گیرد که قرار است استفاده شود.

کابینت ها و شلف ها را هنگامی که خالی هستند تمیز کنید، ظروف و وسایل کثیف و گرد و خاک گرفته را بشویید و چیزهایی که لازم است را تعمیر نمایید.

به خشکبار و مواد غذایی که در کابینت ها دارید نیز توجه کنید، موادی که تاریخ شان گذشته دور بریزید، مواد جدید جایگزین کنید و مواد مشابه مانند ادویه جات را نزدیک به هم قرار دهید.

در مورد شلف های باز و سطح کانترها یادتان باشد شلوغ کردن بیش از حد آن ها با ظروف و وسایل تزیینی فقط کار را برای شما سخت تر می کند. وسایلی که روزانه استفاد نمی کنید را به درون کابینت ها منتقل کنید. باز گذاشتن فضای شلف ها هم فضای شما را بزرگ تر نشان می دهد و هم فضا را برای افزودنی های آینده حفظ می کند.

 برنامه ریزی برای تمیز کردن آشپزخانه,نکاتی برای نظم دهی به آشپزخانه

کشوها و قفسه های کابینت ها را تمیز و مرتب کنید

گام سوم: تمیز کردن سینک و شیرآلات آشپزخانه
حالا باید برویم سراغ سینک و سطل زباله و زه کش آشپزخانه. درون زه کش سرکه سفید بریزید و بگذارید ۱۰ دقیقه بماند و سپس با آب جوش بشویید. سطل های زباله را کاملا بشویید و تمیز کنید. سینک و شیرآلات را تمیز نمایید و به نقاطی که محل تجمع آلودگی و جرم هستند توجه ویژه کنید.

 نظم دهی به آشپزخانه, نکاتی برای تمیز کردن آشپزخانه

سینک و شیرآلات را تمیز نمایید و به نقاطی که محل تجمع آلودگی و جرم هستند توجه ویژه کنید

گام چهارم: شستشوی پنجره ها، دیوارها و کف آشپزخانه
اکنون نوبت به شست و شوی پنجره ها، دیوارها و کف می رسد. از بالا شروع کنید و سقف و دیوارها و کف را جاروبرقی بکشید. با استفاده از یک اسپری شوینده ی چندمنظوره، دیوارها و بیرون کابینت ها را تمیز کنید. پرده ها را در لباسشویی بیندازید یا با بخارشوی تمیز کنید. از فرش ها، موکت ها یا قالیچه و رانر ها غافل نشوید.

 نحوه تمیز کردن آشپزخانه,طرز تمیز کردن آشپزخانه

از بالا شروع کنید و سقف و دیوارها و کف را جاروبرقی بکشید و به ترتیب تمیز کنید

گام پنجم: اضافه کردن وسایل جدید به دکوراسیون آشپزخانه
حال زمان آن رسیده که آشپزخانه تان را به فضایی دوست داشتنی در منزل تان تبدیل کنید. همه ی چیزهای اضافی که به آشپزخانه متعلق نیست را از آن خارج کنید و لیستی از چیزهایی که دوست دارید به آن اضافه کنید تهیه نمایید و در اولین فرصت خریداری کنید. اکنون آشپزخانه ی تمیز و براق و دوست داشتنی تان برای انجام لذت بخش کارها آماده است.

راهکارهای تعمیر ECU در موسسات حرفه ای با جدید ترین متد ها

نکات طلایی درست کردن ECU در نهاد های عالی با جدید ترین راه ها

مهندسی معکوس بردهای الکترونیکی
آموزش مهندسی معکوس برد (به انگلیسی: Reverse Engineering) به علمی گفته می‌شود که از پاسخ به سوال می‌رسند و در واقع فرایند کشف اصول تکنولوژیکی یک دستگاه، شیئ یا یک سیستم می‌باشد که از طریق تجزیه و تحلیل ساختار و عملکرد آن حاصل می‌شود. در اکثر مواقع موضوع مورد بررسی یک دستگاه مکانیکی، الکتریکی، برنامه نرم‌افزاری یا یک ماده بیولوژیکی یا شیمیایی می‌باشد که بدون داشتن دانش قبلی و تنها با جداسازی اجزا و تجزیه و تحلیل شیوه عملکرد آن، سعی در ایجاد یک نمونه جدید از آن می‌گردد. مهندسی معکوس به طور عمده در استفاده‌های تجاری و نظامی به کار می‌رود و هدف آن استنباط پارامترهای طراحی یک محصول موجود بدون داشتن دانش کافی در زمینه تولید آن محصول و فقط با پیمودن فرایند معکوس و به کارگیری تکنیک‌های مشابه می‌باشد.

مهندسی معکوس بردهای الکترونیکی

 مشابه سازی ( مهندسی معکوس ) بردها ، تجهیزات و سیستمهای الکترونیکی
 طراحی ,ارتقا و مهندسی معکوس تجهیزات الکترونیکی در قالب بردهای الکترونیکی
استخراج شماتیک با مفهوم از روی PCB
تبدیل فایلهای GERBER حتی به صورت PDF به سند های PCB
 ارائه مستندات کامل شامل لیست تمام قطعات مورد استفاده و مشخصات فنی آنها
 تحلیل شماتیک مدار جهت جایگزینی برد های از رده خارجه یا برد هایی که فایلهای آنها از بین رفته با برد های جدید و ارتقا یافته




دلایل استفاده از مهندسی معکوس
نوسازی نرم‌افزار: مهندسی معکوس به صورت کلی برای درک وضعیت موجود برنامه مورد نیاز است. این عمل به منظور برآورد درست کوشش‌های مورد نیاز برای مهاجرت اطلاعات سیستم به یک وضعیت دلخواه است.
نگهداری نرم‌افزار: مهندسی معکوس نرم‌افزار می‌تواند مستندات لازم را برای درک وضعیت فعلی نرم‌افزار سیستم فراهم کند.
آنالیز محصول: برای بررسی اینکه یک محصول چه گونه کار می‌کند، از چه اجزایی تشکیل شده، برآورد هزینه‌ها و مشخص کردن حقوق مالکیت بالقوه.
بازبینی امنیتی
بدست آوردن اطلاعات حساس به کمک دیس اسمبل و تجزیه و تحلیل طراحی اجزای سیستم
حذف محافظ کپی، دور زدن محدودیت‌های دسترسی.
ایجاد کپی‌های بدون مجوز / تایید نشده.
اهداف علمی / آموزشی.
مهندسی معکوس در حوزه نرم‌افزار
در عمل دو نوع عمده از مهندسی معکوس وجود دارد. در حالت اول، سورس کد برای برنامه وجود دارد، اما سطوح بالاتری از جنبه‌های این برنامه، شاید مستندات ضعیف یا مستنداتی که دیگر اعتبار ندارد، مشاهده می‌شوند. در حالت دوم، سورس کدی برای برنامه موجود نیست و هرگونه تلاشی در جهت استخراج یک سورس کد ممکن برای نرم‌افزار به عنوان مهندسی معکوس در نظر گرفته شده است. بسیاری از مردم با استفاده دوم از این اصطلاح آشنا هستند. مهندسی معکوس نرم‌افزار برای جلوگیری از نقض کپی رایت می‌تواند از تکنیک طراحی اتاق پاک استفاده کند.









مهندسی معکوس کد (سورس کد)
این فرایند برخی مواقع مهندسی معکوس کد یا(Reverse Code Engineering) نامیده می‌شود. به عنوان یک مثال، دیکامپایل کردن باینری برای پلتفرم جاوا از طریق برنامه JAD می‌تواند انجام شود. یک مثال از گروهی که مهندسی معکوس نرم‌افزار را برای لذت بردن (و انتشار کدهای ثبت) انجام می‌دهند CORE هست که مخفف «چالش مهندسی معکوس» است. مهندسی معکوس نرم‌افزار در قانون کپی رایت ایالات متحده در صورت استفاده منصفانه محافظت می‌شود. برنامه Samba که به سیستم‌های غیر مایکروسافت ویندوز اجازه می‌دهد به اشتراک فایل با سیستم‌های ویندوزی بپردازند یک مثال کلاسیک از مهندسی معکوس نرم‌افزار هست. به این خاطر پروژه Samba باید به مهندسی معکوس اطلاعات منتشر نشده در مورد چگونگی به اشتراک گذاری فایل ویندوز می‌پرداخت، تا که کامپیوترهای غیر ویندوزی بتوانند آنرا شبیه‌سازی کنند. پروژه Wine همین کار را برای API ویندوز و OpenOffice.org این کار را برای فرمت فایل‌های مایکروسافت آفیس انجام می‌دهد.

تکنیک‌های مهندسی معکوس نرم‌افزار
مهندسی معکوس نرم‌افزار از روش‌های گوناگونی می‌تواند بدست آید. سه گروه اصلی مهندسی معکوس نرم‌افزار عبارتند از:

۱-تجزیه و تحلیل از طریق مشاهده تبادل اطلاعات - شایع ترین در مهندسی معکوس پروتکل- که شامل استفاده از آنالیزورهای درگاه باس و اطلاعات انتقالی شبکه است. الگوی رفتاری درگاه باس یا شبکه بعدا می‌تواند مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد. به منظور تولید یک اجرای مستقل که آن رفتار را تقلید می‌کند. این امر به ویژه برای مهندسی معکوس درایورهای دستگاه مفید است. برخی مواقع مهندسی معکوس بر روی سیستم‌های بسته به وسیله ابزارهایی که عمدا توسط تولید کننده معرفی شده بسیار کمک کننده است. در مایکروسافت ویندوز دیباگر سطح پایین مانند SoftICE طرفداران بسیاری دارند.

۲-تولید فایل اسمبل برنامه به وسیله دیس اسمبلر: به معنی خواندن کدهای خام زبان ماشین و درک این اطلاعات با اصطلاحات خواص دیس اسمبلر. این عمل بر روی تمام برنامه‌های کامپیوتری می‌تواند اعمال شود اما درک آن ممکن است مدتی زمان بر باشد، مخصوصا برای کسانی که با زبان ماشین آشنا نیستند.

۳-دستیابی به سورس کد با استفاده از یک دیکامپایل کننده، فرایندی که تلاش می‌کند سورس کد را در بعضی زبان‌های سطح بالا برای برنامه‌ای که فقط در حالت بایت کد یا کدهای ماشین است فراهم کند.

مناظر شگفت انگیز کشور استرالیا

دیدنی های کشور کانادا



ویدئوی که برای شما آماده کرده ایم مربوط یه کشورآلمان می باشد.

 آلمان

با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان ، کشوری در قاره اروپا با پایتخت برلین است. آلمان از شمال با دریای شمال ، دانمارک و دریای بالتیک ، از شرق با لهستان و جمهوری چک ، از جنوب با اتریش و سویس و از غرب با فرانسه، بلژیک ، لوکزامبورگو هلند مرز دارد. مساحت آن ۳۴۹٬۲۲۳ کیلومتر مربع است و با ۸۲ میلیون نفر، پرجمعیت‌ ترین کشور اروپا است.

آلمان دارای نظام سیاسی جمهوری فدرال دموکراتیک پارلمانی بوده و دارای ۱۶ ایالت است . این ایالت‌ها می‌توانند در برخی مسایل مستقل عمل کنند.

آلمان هم اکنون یکی از صنعتی ترین کشورهای جهان است و به عنوان ثروتمندترین عضو اتحادیه اروپا ، موتور اقتصادیِ حوزهٔپولیِ یورو محسوب می‌شود. شهرهای بزرگ آلمان برلین ، هامبورگ، مونیخ و فرانکقورت  می‌باشند.  جمهوری فدرال آلمان  یکی از اعضای سازمان ملل متحد ، ناتو، کشورهای گروه هشت و گروه پنج بوده و از بنیان گذاران اتحادیه اروپا است.

آب و هوای آلمان

 آلمان در منطقهٔبادهای معتدل و خنک غربی میان اقیانوس اطلس و آب و هوای قاره‌ای در شرق قرار گرفته‌ است. دامنهٔتغییر دما در آن اندک است. ریزش باران در تمام فصول ادامه دارد. میانگین دما در زمستان بین ۵/۱ درجهٔسانتی‌گراد در مناطق پست و منهای شش درجه در مناطق کوهستانئ در نوسان است.

میانگین دما در ماه ژوئیه بین ۱۸ درجه سانتی‌گراد در مناطق پست و ۲۰ درجه سانتی‌گراد در دره‌های محفوظ جنوب است. دشت‌های پست اطراف راین با آب و هوایی ملایم، بایرن علیا با گاه‌گداری بادهای خشک و گرم از سمت جنوب، کوه‌های آلپ و منطقهٔهارتس با بادهای تند، تابستان‌هایی خنک و زمستان‌هایی پر برف از این قاعده تبعیت نمی‌کنند. این مناطق دارای آب و هوایی ویژه هستند.











   برای تماشای این ویدئو در یوتیوب روی لینکهای زیر کلیک نمایید.

ویدئوی آلمان در یوتیوب

کلمات کلیدی ما مهاجرت - مهاجرت - اقامت استرالیا می باشد.

مهاجرت به آلمان مهاجرت به کانادا مهاجرت به سوئد مهاجرت به سوئیس
ایفانت
0 نظر