آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

شناخت انواع حافظه داخلی و برگرداندن اطلاعات هارد درایو

عنوان : شناخت انواع هارد دیسک و بازیابی اطلاعات هارد درایو 

این مقاله در ارتباط با آشنایی با ای سی یو ECU و آموزش نحوه تعمیر و راه اندازی ای سی یو ECU می باشد.

انواع هارد دیسک Hard Disk ، در کامپیوتر حکم حافظه ی بلند مدت برای ذخیره اطلاعات را دارد. یعنی وقتی اطلاعاتی بر روی آنها نوشته می شود در صورتی که نقص فنی برای هارد پیش نیاید می تواند همیشه بر روی آن باقی بماند و در هر لحظه ی دلخواه ، در دسترس قرار گیرد. در طول این سالها تکنولوژی ساخت هارد تغییرات زیادی کرده و این قطعات در چند نوع کاملا مختلف ساخته و عرضه شده اند. انفورماتیک پارسه در این مطلب سعی دارد تا بطور کاملا خلاصه و روان علاقمندان را با چند مورد مرسوم از انواع هارد دیسک Hard Disk آشنا کند .

انواع هارد دیسک Hard Disk

هارددیسک ها از یک نوار (دیسک) گردان که با یک لایه مواد مغناطیسی پوشانده شده برای ذخیره ی اطلاعات استفاده می کنند. با این توضیح مشخص می شود که هارد دیسک ها برای کار کردن نیاز دارند تا با سرعت بسیار بالایی بچرخند. پس یکی از فاکتورهایی که هنگام خرید باید به آن توجه کنید RPM ( Revolution per minute ) یا همان دور در دقیقه است. (البته معمولا انواع بی سر و صداتر در اولویت قرار می گیرند) . در گذشته، گنجایش هارد دیسک ها بسیار محدود بود ولی امروزه با پیشرفت تکنولوژی ساخت ، شاهد ظهور هارد هایی در سایز کوچکتر و ظرفیت بسیار بیشتر هستیم تا حدی که امروزه برای واحد آن ، از ترابایت استفاده می شود.

بطور کلی دو نسل از هارد دیسک ها ، وجود دارد :

• SATA Hard Disk

• IDE Hard Disk

این دو هارد دیسک که فقط تکنولوژی ساخت و اینترفیس آنها با هم متفاوت است از نظر ظاهری شبیه به یکدیگر بوده و فقط مدل SATA کمی کوچکتر از مدل IDE ساخته می شود.

هارد دیسک های IDE همانطور که تصویر بالا می توانید ببینید با کابلهای 40-80 سیم و کانکتورهای پهن شناخته می شوند. این نوع حافظه که سالهای زیادی بعنوان مطرح ترین و پرمصرف ترین در بین کاربران بوده ، امروزه به دلیل شکست خوردن در رقابتِ سرعت از رقیب خود ، از بازار کنار گذاشته شده است. IDE مخفف عبارت Integrated Drive Electronics است و اشاره به سبک انتقال اطلاعات از طریق کابل و رابط آن دارد. در این رابط (IDE) ، انتقال اطلاعات به صورت عملیات موازی انجام می شود. اننقال اطلاعات بصورت موازی است و سرعت بالایی هم دارد و همین امر از جمله ویژگی هایی بود که آنرا سالیان سال بعنوان مطرح ترین استاندارد برای رابط های کامپیوترهای شخصی تبدیل کرده بود. پروسه ی انتقال موازی اطلاعات یعنی انتقال بیت های داده ، در طول مسیر یک رشته یا سیم ، بـا جهت عکس آن در رشته یا سیم دیگر .

این رابط با عناوین دیگری از جمله موارد زیر نیز شناخته می شود :

• ATA مخفف Advanced Technical Attachment

• PATA مخفف Parallel Advanced Technical Attachment

این رابط ها در ابتدا برای هارد دیسک ها درنظر گرفته شده بود ولی بعدها برای CD-ROM ها نیز استفاده شد. یکی از مشکلات اساسی برای کسانی که در حال Assemble کردن کامپیوترها بودند ، مرتب کردن و مرتب نگه داشتن فضای داخل کیس ها بود زیرا این کابلهای پهن فضای زیادی را بصورت نامنظم اشغال می کردند.

این نوع هارد دیسک از سیستم انتقال اطلاعات سری استفاده می کند. رابط های هارد ساتا برای اتصال درایوهای نوری و حافظه ها و انتقال اطلاعات بین آنها کاملا مناسب است. این رابط به مراتب سریعتر از نوع موازی یا همان ATA است. شاید این سوال در ذهن شما پیش بیاید که قاعدتاً سرعت نقل و انتقال اطلاعات موازی سریعتر از سری است ولی چطور امکان دارد که در این مورد برعکس است ؟

جواب این سوال کاملا ساده است. در حالت موازی به دلیل مسیر رفت و برگشتی بیت های داده ، میدان مغناطیسی بسیار کمی بوجود می آید که تأثیر نامحسوسی بر روی سرعت می گذارد ولی در مدل سری این واقعه رخ نمی دهد یعنی با اصلاح کیفیت کابل و همچنین تغییر سبک ساخت آن ، این سرعت بالا تأمین شده است. این کابلها همانطور که در تصویر هم ملاحظه کردید دارای پهنای کمتر و رابط کوچکتر هستند حتی امروزه از قیمت مناسب تری نیز برخوردارند.

شاید در اینترنت سه نسخه مختلف از ساتا با نامهای SATA1 و SATA2 و SATA3 را ببنید. این نسخه های مختلف فقط در سرعت با یکدیگر اختلاف دارند که SATA3 طبق اظهار نظر کارشناسان سرعتی معدل 600 مگابایت برثانیه دارد که در مقایسه با ساتا نسخه 1 ، چهار برابر بیشتر است.

مصرف کمتر برق ، سرعت بالاتر، حجم کمتر و بطور کلی کارامدی بیشتر از مزیتهای هارد دیسک های ساتا نسبت به IDE است.

 

بازیابی اطلاعات هارد دیسک Hard Disk Recovery

بازیابی اطلاعات هارد دیسک Hard Disk Recovery ، از جمله دغدغه هایی ست که امروزه اکثر فعالان در حوزه تعمیرات هارد با آن دست و پنجه گرم میکنند . انستیتو انفورماتیک پارسه در این مقاله قصد دارد تا به مواردی که توسط بازیابی اطلاعات هارد دیسک قابل برگشت میباشد ، بپردازد .

بازیابی اطلاعات هارد دیسک Hard Disk Recovery

شرح مختصر در مواجه با انواع خرابی انواع هارد دیسک ها و مشکلات مربوط به حذف پارتیشن ها و فایل ها و طریقه ریکاوری آن در انفورماتیک پارسه :

۱- بازیابی اطلاعات و ریکاوری مشکلات مربوط به هارد دیسک های اکسترنال

رایج ترین موارد هارد اکسترنال در ایران به ترتیب : Western Digital , Seagate , ADATA  می باشد که هر کدام مشکلات و خرابی های خاص خودشان را دارند.از جمله مشکلاتی که نیاز به تعمیرات هارداکسترنال می باشد :شناسایی نشدن هارد اکسترنال ، ضربه خوردن هارد , کند شدن شدید هارد میباشد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با تماس و مراجعه به بخش تعمیرات انفورماتیک پارسه مشکلاتهارد خود را بر طرف نمایید.برای هریک از مشکلات هارد های اکسترنال راه حل خاص و جامعی دارد پس نگران اطلاعات خود نباشید.

۲- بازیابی اطلاعات و ریکاوری مربوط به خرابی های هارد های لپ تاپی و کامپیوتر

رایج ترین مشکل مربوط به شناسایی نشدن هارد در بایوس لپ تاپ یا کامپیوتر می باشد که در نتیجه آن شما دسترسی به اطلاعات نخواهید داشت که در اینصورت شما نمی توانید ویندوز جدیدی هم نصب کنید. مشکلات مربوط به بدسکتور شدن هارد نیز در هارد های کامپیوتر و لپ تاپ نسبت به هارد های اکسترنال رایج تر است که یکی از نشانه های وجود بدسکتور در هارد لپ تاپ یا کامپیوتر شما ، پدیدار شدن صفحه آبی می باشد که چاره ای جز ریستارت کردن سیستم خود نخواهید داشت مگر اینکه این مشکل را برای همیشه حل کنید. بازیابی اطلاعات ،ریکاوری و تعمیر هارد های لپ تاپ و کامپیوتر در تمامی مدل ها، خرابی و مشکلات در انستیتو انفورماتیک پارسه انجام می شود.

۳- بازیابی اطلاعات در حذف پارتیشن ها ، پاک شدن و فرمت شدن هارد

مکررا دیده می شود که به دلیل خطاهای و اشتباهات کاربران پارتیشن ها پاک می شوند. این عمل بیشتر در هنگام نصب ویندوز و همچنین در زمان کار با ویندوز رخ پیش می آید. اگر در هنگام نصب ویندوز درایو یا پارتیشن شما حذف شد و اطلاعات درایو شما مهم است از هرگونه دستکاری ، ریختن مجدد ویندوز جدا خودداری کنید. بازیابی اطلاعات پارتیشن های حذف شده و پاک شده در انفورماتیک پارسه به سرعت انجام میشود.اما در صورتی که بعد از حذف شدن پارتیشن دستکاری کنید یا اینکه اطلاعات جدیدی در همان هارد ریخته شود ، شانس شما برابی بازیابی اطلاعات و ریکاوری کم تر می شود اما بهتر است که توسط متخصصین چک شود .

توصیه ۱ : قبل از نصب ویندوز حتما لیبل درایو C یا هر درایوی که می خواهید ویندوز نصب کنید را ترجیحا با نام Windows عوض کنید تا خدای ناکرده دچار مشکل نشوید.

توصیه ۲ : ریختن اطلاعات بعد از پاک شدن پارتیشن ها یا حتی فایل ها ، شانس بازیابی اطلاعات را کم تر می کند پس از این کار جدا خودداری فرمایید.

توصیه ۳ : گاها دیده می شود که خود شخص اقدام به ریکاوری اطلاعات توسط نرم افزار های بازیابی اطلاعات می کند و اطلاعات بازیابی شده را مجددا در همان هارد ذخیره می کند و بعد متوجه می شود که اطلاعات بازیابی شده ، اجرا نمی شود یا خلاصه اینکه مورد تایید نیست که در این حالت شانس شما برای بازیابی اطلاعات شدیدا کاهش پیدا می کند . از نظر ما این کار بدترین حالت ممکن است.

توصیه ۴ : اگر اطلاعات شما به هر دلیل حذف شد ، بهترین کار خاموش کردن لپ تاپ یا کامپیوتر می باشد بدون هیچ دستکاری اضافی می باشد . در این حالت مطمئن شوید که اطلاعات قابل ریکاوری می باشد و جای نگرانی نخواهد بود.

توصیه ۵ : اگر درایو یا پارتیشن شما به هر دلیلی فرمت شد از ریکاوری توسط نرم افزار ها یا ریختن مجدد اطلاعات جدا خودداری کنید در اینصورت اطلاعات شما مانند روز اول و بصورت پوشه بندی بازیابی اطلاعات خواهد شد .

۴- بازیابی اطلاعات هارد سوخته

استفاده از واژه هارد سوخته غلط است ، اجزای هارد ممکن است خراب شود اما هیچ گاه نمیتوان گفت که که هارد سوخته است. معمولا در اثر نوسانات برق برد هارد دچار سوختگی می شود که اغلب اگر برد هارد دیسک بسوزد موتور هارد دیسک روشن نمی شود. ما برای بازیابی اطلاعات هارد سوخته ، برد هارد را تعمیر یا اگر این عمل ناممکن باشد آن را تعویض می کنیم و با اقدامات خاصی مبنی بر سازگار کردن هارد با برد جدید شروع به ریکاوری و بازیابی اطلاعات می کنیم. نکته مهم : اگر برد هارد شما سوخته است یا دچار مشکل شده است حتی شکسته است حتما با خودتان به مرکز ما بیاورید چرا که برد هر هارد متعلق خودش است و در خیلی از مواقع اگر برد هارد دیسک به هر دلیلی وجود نداشته باشد مثلا گم شده باشد امکان بازیابی اطلاعات و تعمیر هارد دیسک وجود نخواهد داشت.

بازیابی اطلاعات هارد دیسک Hard Disk Recovery

مواردی اساسی که باید پس از مهاجرت به اروپا بدانید

عنوان: اقامت اروپا و شناخت شهرهای آن برای پناهندگی اروپا

این مقاله در مورد مهاجرت به اروپا می باشد.

روادید یا ویزا (به انگلیسی: visa) به مدرکی گفته می‌شود که می‌تواند به اشخاصی اعطا گردد که درخواست اجازه برای عبور از جایی یا ورود به آن را دارند.معمولاً روادید بصورت برچسب یا مهر بر روی کاغذهای مربوطه در سند هویتی اشخاص، چسبانده یا زده می‌شود.

 انواع روادید یا ویزا :

       روادید دیدار از بستگان
       روادید تجاری و بازرگانی
       روادید دانشجویی
       روادید پیوستن به خانواده
       روادید گردشگری



هر ساله بیش از ۶۰ میلیون مسافر از دیگر کشور ها به کشور آمریکا سفر می کنند. برخی از این مسافران برای مدت زمان کوتاهی به قصد تجارت یا تفریح در آنجا اقامت می کنند در حالی که برخی دیگر قصد دارند در آنجا به صورت دائمی اقامت داشته باشند. سیستم ویزا برای دنبال کردن میلیون ها مسافری که به آمریکا سفر می کنند طراحی شده است همچنین به عنوان یک راه برای کسانی است که می خواهند تابعیت آمریکا را بگیرند.

دو نوع ویزا یا روادید وجود دارد که میتواند برای خارجی هایی که به آمریکا می آیند صادر شود : ویزاهای مهاجرت (immigrant visas) و ویزاهای غیر مهاجرت (nonimmigrant visas). ویزای مهاجرت یا گرین کارت (green cards) برای کسانی که قصد اقامت دائم دارند صادر می شود.

ویزاهای غیر مهاجرت (nonimmigrant visas) برای اشخاصی است که می خواهند برای مدت زمان کوتاهی در آمریکا اقامت داشته باشند مانند توریست ها, دانشجویان بین المللی و کارگران موقت.

اخذ ویزا غیر مهاجرت ساده تر و سریعتر از گرین کارت است.

گرفتن ویزا در آمریکا هم مانند دیگر کارهای اداری احتیاج به کاغذ بازی های زیادی دارد و در اغلب اوقات شخص مورد نظر حداقل باید یک بار با پرسنل سفارت آمریکا مصاحبه کند. خود ویزا تنها یک برچسب یا تکه کاغذی است که داخل گذرنامه قرار می گیرد.

در یک ویزا تاریخ صدور و انقضا به همراه تعداد دفعات مجازی که شخص مسافر می تواند وارد آمریکا شود مشخص شده است.

همه اتباع خارجی برای سفر به آمریکا نیاز به ویزا ندارند. ۳۷ کشور از جمله بسیاری از کشور های اتحادیه اروپا در حال حاظر در برنامه ابطال-ویزا (http://travel.state.gov/visa/temp/without/without_1990.html) هستند که به اتباع خارجی اجازه می دهد تا ۹۰ روز را بدون اخذ اولین ویزا در آمریکا اقامت داشته باشند.

ویزای شنگن

مدارک لازم برای گرفتن ویزا شینگن (اروپا) :

    پاسپورت قدیمی ( در صورت وجود )
    اصل گذرنامه با حداقل ۶ ماه اعتبار و کپی آن
    دوقطعه عکس ۳ در ۴ رنگی تمام رخ با زمینه روشن
    پرینت گردش سه ماهه آخرحساب بانکی و موجودی بالای ۴۰۰میلیون ریال که توسط بانک مهر و امضا شده باشد
    سند ملکی به نام شخص متقاضی و برای خانم های خانه دار کپی سند مالکیت و مدارک شغلی همسر



مدارک شغلی شامل یکی از این موارد : لیست پرداخت حق بیمه و یا کارت پرسلنی وزراتخانه و یا سازمان وابسته به ارگان دولتی برای شاغلین دولتی. گواهی اشتغال به کار خطاب به سفارت شامل سمت،تاریخ استخدام،میزان در آمد و زمینه فعالیت شرکت(در صورتی که شرکت خصوصی باشد لیست بیمه که نام مسافر در آن ذکر شده باشد.)کپی روزنامه رسمی ، اساسنامه ، جواز کسب ، پروانه مطب ، کارت نظام پزشکی(در صورت وجود هر کدام از موارد)

چک تضمین شده بانکی در وجه مسافر به مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال به ازای هر نفر بابت ضمانت بازگشت

ویزا,اقامت,ویزای شینگن,گرین کارت آمریکا

شرایط اخذ ویزا اروپا (شنگن) :

تمامی مدارک ذکر شده در بالا باید به زبان انگلیسی باشند یا توسط دارالترجمه به زبان انگلیسی ترجمه شوند.

ویزا شینگن ۱ ماه اعتبار دارد و ۱۵ روز می توانید در محدوده شینگن اقامت کنید.

اخذ ویزا شنگن بیشتر از ۱۵ روزه برای کسانی که تا کنون ویزا شنگن دریافت نکرده اند ممکن نیست. اما دریافت ویزای بیشتر از ۱۵ روزه برای کسانی که قبلا حداقل یک ویزا شینگن در پاسپورت خود دارند امکانپذیر خواهد بود.

در حال حاضر به علت روند آسان تر اخذ ویزا از طریق کشور ایتالیا ، ویزا شینگن از این کشور اخذ می شود که شما بعد از ورود به کشور ایتالیا می توانید به هریک از کشور های محدوده شینگن سفر کنید. البته این موضوع الزامی نیست ولی بهتر است رعایت شود.حدودا یک ماه از زمان تکمیل مدارک، زمان برای اخذ ویزا لازم است.

بعد از تکمیل مدارک ویزا ، وقت مصاحبه حضوری و انگشت نگاری برای مسافرین تعیین می شود که حضور شخص متقاضی ویزا الزامی است. برخورد مسافرین در سفارت به روند اخذ ویزا بسیار کمک خواهد کرد.در یک خانواده پدر خانواده می تواند حمایت کننده اعضای خانواده باشد و ارائه یک سند ملکی به نام پدر خانواده کافی است.اخذ ویزا باید در غالب تور ( بلیط هواپیما ، رزرو هتل ، سایر خدمات) انجام شود.ضمانت بازگشت مسافرین باید به صورت وجه نقد یا چک تضمین شده ی بانکی در وجه مسافر باشد که در قبال رسید ممهور به مهر آژانس از مسافرین گرفته می شود. این مبلغ بعد از بازگشت مسافر از محدوده شینگن برگشت داده می شود.

یکی از راه های اقامت اروپا ادامه تحصیل در اروپا می باشد.

مهاجرت به کانادا  , مهاجرت به استرالیا , مهاجرت به آلمان

پناهندگی هلند , راه های گرفتن اقامت و ویزای هلند

عنوان: راه های مهاجرت به سوئد و گرفتن اقامت سوئد

این مقاله درباره ی مهاجرت به هلند می باشد.

دانشگاه علوم کاربردی ساکسیون (Saxion University of Applied Sciences) در شرق هلند در سه پردیس در شهرهای شاخص دونتر، انسخده و آپلدورن واقع شده است. این دانشگاه دارای جمعیت دانشجویی در حدود ۲۴۰۰۰ نفر است که ۳۷۰۰ نفر آنان را دانشجویان خارجی تشکیل میدهند. دوره های بین المللی دانشگاه به زبان انگلیسی و در گرایشهای مختلف از بازرگانی تا مطالعات مهندسی ارائه میگردد. دوره های بین المللی ساکسیون در سطوح ملی و بین المللی مورد تأیید هستند و بنابراین، مدارک صادره از سوی آن در سراسر جهان معتبر هستند و شما را قادر به یافتن شغل در کشور خودتان یا در بسیاری از کشورهای دیگر در سراسر جهان قادر خواهند ساخت.

 آموزش در ساکسیون بسیار دانشجو محور است و بر روی تمرینات حرفه ای متمرکز میباشد. به عنوان یک دانشجو، شما در فرایند تحصیل خودتان بسیار مسئول هستید. البته اساتید و مربیان ما همیشه برای کمک و ارائه توصیه های لازم به شما در دسترس هستند. بیشتر مربیان ما از تجربه سالهای طولانی تدریس در سازمانهای فنی-حرفه ای برخوردارند. فضای تحصیل در ساکسیون دوستانه، چند فرهنگی و باز است.

 برنامه های بین المللی: ساکسیون دوره های انگلیسی خود را به مدت بیش از ده سال ارائه کرده است. به عنوان یک دانشگاه علوم کاربردی، ساکسیون عمدتاً مهارتهای عملی و تحقیقات کاربردی را مقدم میدارد. برنامه ها به میزان زیادی بر روی بهترین تمرینها و مهارتها برای استفاده در موقعیت های کاری متمرکز شده اند تا شما را برای ورود سریع به بازار کار و شغل مد نظر شما و نیز تحصیلات آتی آماده سازند.

 برنامه کارورزی Connect International: اگر میخواهید پس از فراغت از تحصیل در هلند بمانید، ساکسیون فرصتی عالی را در اختیار شما قرار میدهد تا تجربه کاری و مهارتهای شغلی خود را گسترش داده و شانس خود را برای پیدا کردن موقعیت مناسب در بازار کار هلند و سایر کشورهای دنیا از طریق برنامه کانکت اینترنشنال افزایش دهید. این برنامه فرصتی را برای فارغ التحصیلان ساکسیون فراهم میکند تا بلافاصله پس از اتمام دوره خود یک دوره کارورزی را در یک شرکت یا سازمان در هلند به مدت ۶ ماه تا ۱ سال بگذرانند. شرکتها و سازمانهایی که کارکرد بین المللی دارند به استخدام کارکنان دارای مهارتهای بالا که معلومات و تجربه کافی در فرهنگ ها، زبانها و کشورهای خاصی داشته باشند علاقه بیشتری نشان میدهند. این موضوع نه تنها استخدام کارمندان فنی، بلکه مشاغل مدیریتی، پشتیبانی، فروش و بازاریابی را نیز در بر میگیرد. از طریق شبکه گسترده شرکتها و سازمانهای مرتبط با ساکسیون در صنایع مختلف در سراسر هلند، فارغ التحصیلان از امکانات عالی برای پیدا کردن موقعیتهای جالب کارورزی برخوردارند.

  شرایط عمومی ورود به دانشگاه: برای ورود به دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد ما که به زبان انگلیسی تدریس میشوند نمره کل ۶٫۰ در آزمون آیلتس آکادمیک (یا یک آزمون معتبر دیگر زبان) ضرورت دارد. برای ورود به دوره های آمادگی دانشگاه، شرایط مقداری متفاوت خواهد بود.

یکی از راه های مهاجرت به سوئد ادامه تحصیل در سوئد می باشد.

 

ادامه تحصیل در کانادا و اشنایی با فوق العاده ترین دانشگاه های کانادا

عنوان:  شیوه های پناهندگی کانادا برای متخصصین  

مقاله زیر در مورد مهاجرت به کانادا می باشد آن را مطالعه کنید.

زندگی کردن در یک کشور بیگانه خالی از چالش و پستی و بلندی نیست.زندگی در کانادا هم پستی و بلندی های خودش را به دنبال دارد، خواه برای تحصیل باشد ، خواه برای کار کردن.ما در وطن خود روزانه با کارهای روزمره ای زندگی را سپری میکنیم، ماهیانه کارهایی را باید انجام دهیم، حال این کارها شامل محل سکونت، آموزش، درمان، شغل، وضعیت مالی و اقتصادی ، فرهنگ و ... می تواند باشد. زندگی در کانادا و عادت کردن به فرهنگ مللی دیگر می تواند وقت گیر و گاهی خسته کننده و دلگیر باشد، اما بستگی به شرایط مهاجرت و دلیل مهاجرت به کانادا شما دارد.

 برای زندگی در کانادا شما لازم است که به انجمنی به نام نیوکامرز مراجعه کنید و در این محل ثبت نام کنید. بعد از آن نوبت به محل سکونتتان میرسد. اگر کسی از آشنایان شما در این کشور سکونت دارد میتوانید از او کمک بگیرید و اگر هم کسی را در این کشور آشنا نیافتید می توانید با خونسردی و کمی اتلاف وقت محلی را برای سکونت خود انتخاب کنید. حال برای زندگی در کانادا باید برای SIN (یا همان بیمه ملی) و کارت بهداشت اقدام کنید. حال نوبت به حساب باز کردن در یک بانک معتبر مانند بانک RBC می رسد، این بانک برای نیمی از سال که 6 ماهه است از شما هیچگونه هزینه ای دریافت نمیکند و دارای صندوق امانات یکساله می باشد که به شما کردیت کارت طلایی اهدا میکند با مبلغی معادل 1000 دلار کانادا.
یکی از کارهایی که برای زندگی در کانادا لازم است، به محض ورودتان به فرودگاه برای کارت اقامت از شما آدرسی گرفته می شود ، اگر به هر دلیلی این آدرس عوض شد لطفا به اداره مهاجرت کانادا مراجعه کنید و این کارت را از مسئولینشان اخذ کنید.
کانادا کشوری فوق العاده بزرگ و با آداب و رسومی مختلف از نژادها و قومیتهایی مختلف است که همه را مهاجرین با خود به آنجا برده اند.

اما اگر واقعا قصد زندگی در کانادا را دارید خوشحال باشید که کشوری که برای زندگی انتخاب کردید کشوری خالی از جرم و جنایت است و امنیت در این کشور بیداد میکند. کانادا به دلیل نزدیکی و همسایگی با آمریکا، انگلستان و استرالیا از نظر اقتصادی استوار است و جای هیچ نگرانی برای داشتن شغل نیست.این کشور به دلیل دارا بودن موقعیت جغرافیایی مناسب از 4 فصل سال لذت برده و دارای صنعت های مختلفی در کسب و کار می باشد، حتی شرایط آب و هوایی خوبی که کانادا دارد باعث شده که از صنعت کشاورزی هم برخوردار باشد.
در اینجا باید گفت که اگر تصمیم زندگی در کانادا را دارید باید از کلاسهای تقویت زبان که رایگان در اختیار مهاجرین گذاشته می شود استفاده کنید، و در دوره های یادگیری و آموزشی از جمله دوره کاریابی، آموزش سیاست در کانادا ، مسائل اجتماعی و ... حتما شرکت کنید. از جمله چیزهایی که برای زندگی در کانادا باید بدانید و بسیار موضوع مهمی می باشد این است که برای خرید آپارتمان در کانادا باید پول هنگفتی را داشته باشید که صرف خرید آپارتمان کنید وگرنه باید شبانه روز و در تایم های زیادی کار کنید تا بتوانید در سالهای آتی اقامت خود در کانادا صاحب خانه شوید.این موضوع به دلیل ارزش پولی بالای این کشور است که هر یک دلار معادل 26800 ریال ایران است.
حدالامکان درباره زندگی در کانادا برای شما به اختصار گفته شد، برای کسب اطلاعات بیشتری در این باره ما را دنبال کنید.

     یکی از راه های اقامت کانادا,ادامه تحصیل در کانادا می باشد.

اطلاعات مفیدی برای کسب اقامت دائم متقاضیان دارای ویزای تحصیلی استرالیا

عنوان:زندگی در استرالیا و معرفی شهرهای آن برای اقامت استرالیا

این مقاله درباه ی شهرهای استرالیا  می باشد.

 

 

باید ها و نباید ها پس از مهاجرت به استرالیا

خدمات ایفا میگریت منحصر به خدمات اخذ ویزا نمی شود، بلکه همیار و همراه شما پس از اخذ ویزا و مهاجرت به استرالیا نیز می باشد.

اطلاعات زیر می تواند به طور مختصر شما را  با انواع خدمات و کسب تجربه های لازم جهت زندگی در استرالیا آشنا سازد:

اجاره مسکن پس از "مهاجرت به استرالیا": برای اجاره مسکن در ابتدای مهاجرت، به دلیل نداشتن سابقه زندگی در استرالیا، پیشنهاد پرداخت 3 تا 6 ماه اجاره در ابتدا، به آژانس های املاک در استرالیا، کمک به سزایی در سرعت بخشیدن به تهیه مسکن می نماید.

-    یافتن کار پس از "مهاجرت به استرالیا" : برای یافتن کار پس از "مهاجرت به استرالیا"، به دلیل نداشتن سابقه کار محلی در استرالیا، شروع کار در رشته های غیرمرتبط هم می تواند هزینه های اولیه زندگی تان را پوشش دهد و هم فرصت بیشتری برای پیدا کردن کار مرتبط با رشته تحصیلی تان به شما می دهد.

تهیه چند نمونه رزومه کاری در رشته های مختلف نیز، شانس شما را برای پیدا کردن کار مورد نظرتان افزایش می دهد.

تهیه اتومبیل پس از "مهاجرت به استرالیا" : برای خرید و فروش اتومبیل پس از "مهاجرت به استرالیا" می توانید از وب سایت carsales.com استفاده نمایید.

 

-   یافتن بهترین برند اتومبیل پس از "مهاجرت به استرالیا" : بهترین برند اتومبیل برای مهاجران به استرالیا، هم از لحاظ قیمت و هم کیفیت و هم هزینه تعمیرات کمتر، تویوتا می باشد.

-    خرید مواد غذایی پس از "مهاجرت به استرالیا": برای تهیه مواد غذایی بسته بندی شده با قیمت مناسب می توانید به فروشگاه های زیر مراجعه نمایید. فروشگاه ها به ترتیب کاهش قیمت عبارتند از :

Woolworth >Colse > Aldi > …

-   خرید پوشاک پس از "مهاجرت به استرالیا": فروشگاه های زیر به ترتیب کاهش قیمت، ارائه دهنده کلیه پوشاک مورد نیاز شما هستند:

David Jones > Myer > Target > Big W > K mart

-   خرید وسایل الکترونیکی پس از "مهاجرت به استرالیا" : برای خرید وسایل برقی و الکتریکی از جمله کامپیوتر و ... می توانید  به فروشگاه های JB HI-FI  و Big W مراجعه نمایید.

-   خرید تره بار پس از "مهاجرت به استرالیا" :برای خرید تره بار ارزان قیمت توصیه می کنیم در روزهای شنبه به Sydney Market  مراجعه نمایید.

-   خرید ابزارآلات دسته دوم پس از "مهاجرت به استرالیا": برای خرید ابزارآلات دست دوم می توانید روزهای یکشنبه به Sydney Market  مراجعه نمایید.

-   افتتاح حساب بانکی پس از "مهاجرت به استرالیا": قبل از بازگشایی هرگونه حساب بانکی در استرالیا ، بررسی نمایید کدام بانک و کدام نوع حساب بانکی، کمترین هزینه ماهیانه را دارد.

-  تهیه موبایل و خط تلفن و اینترنت پس از "مهاجرت به استرالیا": شرکت های مخابراتی، قراردادها و قیمت های گوناگونی دارند. قبل از بستن قرارداد، بازه زمانی مورد نیازتان را انتخاب نمایید و در صورتی که قبل از پایان اعتبار قرارداد تمایل به کنسل کردن داشتید، می بایست خسارت ماه های باقی مانده را نیز پرداخت نمایید.

-  پیدا کردن مسکن پس از "مهاجرت به استرالیا": برای یافتن یک خانه مناسب تنها به سایت های اینترنتی بسنده نکنید بلکه به صورت کاملا سنتی به آزانس های املاک مراجعه نموده و لیست خانه های آماده اجاره را که به صورت رایگان جلو درب ورودی قرار دارد را ملاحظه نمایید.

-   مهمترین کارها پس از "مهاجرت به استرالیا": اولین و مهمترین کارهایی که هر مهاجر در بدو ورود به استرالیا می بایست انجام دهد عبارتست از:

1-      افتتاح حساب بانکی

2-      اخذ مدیکر

3-      تهیه موبایل

-  یافتن آدرس پس از "گرفتن اقامت استرالیا": اگر آدرسی را بلد نیستید و در یافتن آن مشکل دارید، می توانید به جای استفاده از تاکسی با هزینه گزاف، از نرم افزارهای قابل نصب در موبایل نظیر GPRS و Google Map و ... استفاده نمایید.

- استفاده از مترجم پس از "مهاجرت به استرالیا": هر زمان که احساس نیاز به مترجم در مکان های اداری نمودید، میتوانید با اطلاع به مسئول مربوطه از این امکان بهره مند شوید.

-  آشنایی با قوانین پس از "مهاجرت به استرالیا": برای افزایش سطح اطلاعات عمومی تان پس از "مهاجرت به استرالیا" از افراد با سابقه سوال ننمایید زیرا معمولا اطلاعات این افراد به روز نبوده و دچار مشکل خواهید شد. بهتر است از مسئولین مطمئن و سایت های اطلاع رسانی نظیر گوگل استفاده نمایید.

-   مکان مناسب اجاره مسکن پس از "مهاجرت به استرالیا": بهترین مکان ها برای اجاره منزل در استرالیا، مکان هایی است که در نزدیکی ایستگاه های قطار و مراکز خرید باشند.

-  خرید برندهای ایرانی پس از "مهاجرت به استرالیا": اگر برای تهیه مایحتاج زندگی به دنبال برندهای ایرانی هستید به منطقه Auburn مراجعه نمایید.

-   امکانات منطقه Auburn در Sydney پس از "مهاجرت به استرالیا": این محله ایرانی نشین از امکاناتی نظیر رستوران های ایرانی، سوپرمارکت های ایرانی، سالن های زیبایی ترک و ... بهره مند می باشد.

-   بزرگترین منطقه ایرانی نشین در سیدنی استرالیا پس از "مهاجرت به استرالیا": ایرانی نشین ترین محله در شهر سیدنی منطقه Hornsby می باشد.

یکی از راه های مهاجرت به استرالیا از طریق گرفتن کار در استرالیا می باشد.