آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

به چه طریق ازموبایل به طور صحیح بهرمند شویم

چگونه ازگوشی به شکل درست استفاده کنیم


تلفن همراه وسیله می باشد واسه فرستادن و گرفتن تماس تلفنی از طریق موج های رادیویی در گستره ی

وسیع جغرافیایی. هدف از تلفن همراه یا گوشی سلولی ابزاری می باشد که برای متصل شدن به شبکهٔ ت

لفن همراه به کار می‌رود. این ابزار اولین بار ازطریق کارخانه آمریکایی موتورولا در زمان ۳ آوریل ۱۹۷۳ با وزنی حدود به یک کیلوگرم ساخته شد. موبایل نسل‌های گوناگونی دارد

و توسط شرکت‌های سازنده گوناگونی تولید می‌شود و به فروش می‌رسد. برخی از شرکت‌های بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، سامسونگ الکترونیکس، ال‌جی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچ‌تی‌سی هستند.
آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل ,   آموزش تعمیرات موبایل   ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
طبق آخرین آمار جهانی (در تاریخ اول سپتامبر 2015) تعداد مشترکان تلفن همراه 7.2 میلیارد نفر برآورد شده که البته رقم واقعی افراد 4.9 میلیارد نفر است زیرا بعضی افراد بیش از چند خط و اشتراک دارند. تعداد گوشی های فروخته شده در بازه زمانی نیمه دوم سال 2015 نیز 340 میلیون دستگاه اعلام شده که 45 درصد آن را اسمارت فون ها تشکیل می دهد.[۱]

در تلفن‌های همراه به صورت معمول یک مجموعه نرم‌افزار یا سیستم‌عامل برای کنترل سخت‌افزار به کار می‌رود و برنامه‌های جانبی توسط سیستم‌عامل اجرا می‌شوند. از سیستم‌عامل‌های معروف برای تلفن همراه، می‌توان به اندروید، آی‌اواس و ویندوز فون اشاره کرد.

آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل , آموزش تعمیرات موبایل ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
آشنایی با رشته تعمیرات موبایل
 فراگیرترین تجهیزات بکار گرفته شده ،در عصر اطلاعات و ارتباطات تلفن همراه است . با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی فراگرفتن مهارتهای لازم در بکارگیری این وسیله کار آمد ضروری و اجتناب ناپذیر است .





توصیه های کنترلی در کسب و کار الکترونیک

توصیه های مدیریتی کسب و کار انلاین


استراتژی های مدیریتی کسب و کار اینترنتی


بسیاری از افرادی که به سمت کسب و کارهای انلاین حرکت میکنندمی شتابند ، در پی جستن استراتژی هایی هدف مند و با راندمان بالا برای کسب و کارشان میباشند. این مردم به خوبی می فهمند که داشتن یک کسب و کار خوب و عالی مستلزم داشتن استراتژی مناسب برای کسب و کار میباشد و در واقع این نکته را به خوبی دریافته اند که بدون یک استراتژی مدیریتی ، رسیدن به منفعت های مادی در تجارت الکترونیک امری محال است. برخی افراد نیز به دنبال معرفی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت میباشند ، و مطالب مختلفی را نیز مطالعه میکنند ، مطالبی از تاثیر اسپم ها در کسب و کار اینترنتی تا استراتژی های مدیریتی برای کسب و کار خود زیرا آنها متوجه اهمیت شهرت کسب و کار در اینترنت شده اند. در واقع شاید میتوان گفت که اکثر افرادی که امروزه به صورت آنلاین کار میکنند ، به دنبال آشنایی با استراتژی های مدیریتی مناسب برای کسب و کارشان میباشند به همین دلیل  ما در این مقاله به اصلی ترین استراتژی های کسب و کارهای آنلاین میپردازیم.


بهبود فرآیندهای تجاری
هنگامی که استراتژی سازمان بر بهبود فرآیند های تجاری متمرکز است ، نقش استراتژی کسب و کار الکترونیکی باید بر کاهش هزینه ها و افزایش سرعت فرآیند های کسب و کار متمرکز باشد تا سازمان را به اهداف استراتژی خود نزدیک کند. در واقع این استراتژی به دنبال سود کمتر و مشتری بیشتر میباشد به همین دلیل هزینه های دریافتی کمتر از میانگین بازار بوده و به طبع آن میزان سفارشات بیشتر از رقبا.

ارتقای نو آوری
در این حالت استراتژی کسب و کار استفاده از فناوری برای خلق محصولات و خدمات جدید است . تشکیل پروفایل مشتری ، ارتباط بهتر با مشتری و اظهار نظر راحت تر مشتری درباره محصول از ابزارهایی است که به واسطه آن میتوان از طریق کسب و کار الکترونیکی به بهود ، نو آوری و تولید محصولات و خدمات جدید دست یافت. در این حالت وجود اطلاعات بیشتر و قرار داشتن در جریان تحول نظرات و نگرش های مشتریان به صورت بهنگام پتانسیل بسیار خوبی برای نوآوری در محصولات ایجاد میکند به همین دلیل یکی از پیشنهاد هایی که برای استفاده از فناوری اطلاعات در راستای توسعه نوآوری میشود ، ایجاد محصولات جدید است.

ارتباط بهتر با عرضه کننده و مشتری
این استراتژی برای تقویت ارتباط با عرضه کنندگان و مشتریان میباشد. در این حالت استراتژی بر بهبود کیفیت ، کیفیت محصولات ، مدیریت روابط با مشتری و مدیریت زنجیره عرضه متمرکز است. در واقع استراتژی کسب و کار الکترونیکی در این حالت به گونه ای است که با به اشتراک گذاشتن هزینه ها ، به اشتراک گذاشتن اطلاعات ، فعالیت های تبلیغاتی مشترک و برخی دیگر از ابزارهای بهبود تجاری زنجیره عرضه را یکپارچه و روابط با مشتریان را تقویت میکند

اینفوگراف چگونه تعریف می شود؟

تصویربیانی چیست؟

تصویربیانی چگونه تعریف می شود؟

واژه اینفوگراف خلاصه شده‌ای از Information Graphic می باشد .امروزه اینفوگراف ها را زیاد در حول خویش مشاهده می‌کنیم، کتاب‌های کودکان ارائه اطلاعات علمی، همه به نوعی از تصویربیانی به عنوان یک وسیله کارآمد استفاده می‌کنند. ابزاری که 2 هدف عمده را پوشش می‌دهد:

•           کمک به نمایش سریع، واضح و زیبای ایده‌های پیچیده  در سفارش طراحی اینفوگرافیک انجام می شود

•           نشر اطلاعات و داده‌ها به صورت بصری و سهل‌الوصول  سفارش ساخت اینفوگرافیک شامل می شود

اینفوگرافیک ‌ها یا گرافیک‌های اطلاع رسان، نمایشگران تصویری اطلاعات و داده‌ها هستند. قیمت طراحی اینفوگرافیک یا طراحی و ساخت اینفوگرافیک نگاره‌ها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع داده‌ها وجود دارد، استفاده می‌شوند . و معلوم می گردد برای سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک دقت نمود

مغز ما علاقه زیادی به تحلیل و ذخیره اطلاعات به صورت بصری دارد. حتی ارتباط میان اشیا و اطلاعات را به شکل بصری ذخیره می‌کند نه لغوی.

تعریف اینفوگرافیک ها درقالب یک مثال

تعریف اینفوگرافیک ها درجلد یک نمونه

بیان اینفوگرافیک ها درجلد یک مثال:

زمان دهید یک نمونه از ساختاینفوگرافیکبزنم. گذری به تصویر بیانی منظومه شمسی یا 10 کشف سرزمین ایرلند بیاندازید. احتمالا هر دوی اینفوگرافیک ها را تا انتهانگاه کردید. حال تصور کنید اگر می خواستیم اینفوگرافیک منظومه شمسی را به صورت یک مقاله ارایه بدهیم چه می شد!؟ متنی شلوغ و خسته کننده که خلاف اصول بهینه سازی محتوا است. در نتیجه با طراحی اینفوگرافیک ارایه اطلاعات در یک قالب جمع وجور و خلاق که به آن اینفوگرافیک می گوییم به سرعت قادر به انتقال دانش به مخاطبین خود هستید. من شخصا فکر می کنم اینفوگرافیک ها یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی است که در سالهای اخیر دیده می شود.

سفرجزیره موریس و اشنایی با مکان های فوق العاده موریس

 تورجزیره موریس و اطلاع از مکان های فوق العاده جزیره موریس
موریس شاید زمان طولانی نباشد که سفرموریس در ایران به طور محکم راه اندازی شده است .اما در این مدت طرفداران ویژه خودش را پیدا کرده است سفرجزیره موریس جزیره ای است که حدود 4 برابر شهر تهران که خط ساحلی طولانی و زیبایی را دارد .برای کسانی که طرفدار پر و پا قرص آب و آفتاب هستند,  تورجزیره موریس   میتواند مکان بسیار مناسبی محسوب شود.محبوبیت این جزیره و تور موریس در بین گردش گران به نحوی است که اکثرا چندین بار از این مکان دیدنی بازدید میکنند.جزیره موریس با تهران, پایتخت ایران حدود 1ساعت و نیم فاصله ی زمانی دارد و فاصله ی هوایی ان نیز بر مایه 8.45 ساعت محاسبه می شود.

فرودگاه سیر سیووساگور رامگولام پذیرای مهممانان بین المللی جزیره را میباشد و از خدمات رفاهی و تفریحی مناسبی برای مهمانان خود برخوردار میباشد.موریس کشوری با آب و هوای نیمه استوایی است.بهترین زمان برای اقامت در این جزیره از فروردین تا آبان ماه میباشد.مردم محلی موریس مردمی آرام, خونگرم و مهمان نواز هستند.این مهمان نواری به نحوی است که میتوان گفت آرامی خود را از ساحل جزیره و مهربانی خود را از آفتاب گرم جزیره به ارث برده اند.مردم جزیره با وجود ادیان و فرهنگ های مختلف بدون هیچ مشکلی باهم تعامل دارند و این نشانه احترام مردم به یکدیگر می باشد.اگر جزو گردشگرانی هستید ک دنبال مزه ها و چاشنی های جدید میگردید توصیه ی گروه گردشگری منتو برای شما بلاشک جزیره موریس خواهد بود.غذا های این جزیره اکثرا مانند غذا های شبه جزیره هند, از مزه ی تندی برخوردار اند.آشپز های جزیره موریس از بهترین آشپز ها در نوع غذا های دریایی میباشند.توصیه ما امتحان کردن غذای Creole Curry که یکی از پر ادویه ترین و محبون ترین غذاهای جزیره است.این غذا از ماهی, گوشت گاو یا مرغ تهیه میشود و همراه برنج سرو میشود.برای گردش در جزیره می توان از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرد زیرا هم گردشی ارزان خواهید داشت و هم تمام نقاط شهر را به خوبی خواهید دید.به همین دلیل مراکز کرایه خودرو در جزیره موریس بسیار هستند.

اگر عاشق هیجان هستید به شدت رانندگی با خودرو های جنگل نورد را برای شما مسافران توصیه میکنیم چرا که میتوانید حیات وحش موریس را از نزدیک تماشا کنید و از محل زندگی گورخر ها یا شترمرغ های وحشی یا لاک پشت های 100ساله دیدن کنید. موریس دارای باغ گیاه شناسی میباشد ک با نیلوفر های پهن برگی که روی مرداب قرار گرفته اند مکانی فوق العاده ای را برای عکاسان و توریست های طبیعت دوست فراهم کرده است.لازم به ذکر است که میان این همه طبیعت مسئولین از زندگی شهری فاصله نگرفته و مکان و مرکز خریدی مانند پورت لویی را برای توریست ها فراهم ساخته اند تا احتیاجات مورد نظر خود را فراهم کنند.

 
تور حزیره موریس,تور ارزان موریس,تور ارزان و لحظه آخری موریس     تور حزیره موریس,تور ارزان موریس,تور ارزان و لحظه آخری موریس

دیدنی های جزیره موریس

سواحل موریس که از زیبا ترین سواحل دنیا میباشد,دلیل اصلی شهرت جزیره موریس میباشد.از آنجایی ک ما ایرانیان در خرید هدیه برای دوستان و اشنایان زبان زد خاص و عام هستیم, مجسمه ی کوچک و چوبی دودوک (پرنده ی زیبایی که در سواحل جزیره ی موریس در گذشته وجود داشته و نسل ان منقرض شده است) میتواند انتخاب خوبی باشد.میتوانید از باغ رضاشاه ک بعد از تبعید انگلیسی ها به موریس در آن اقامت داشته است نیز دیدن کنید ک البته در حال حاظر محلی متروکه است. خط ساحلی حدودا 320 کیلومتر, با شن های طلایی هر فردی و با هر سلیقه ای را و البته هر طبیعت دوستی را به خود جذب میکند.اگر از گردش در جنگل و ساحل این جزیره زیبا خسته شدید میتوانید ساعاتی را در شهر به گردش بپردازید و ازمکان های دیدنی همچون موزه ی بلوپنی و تاریخ طبیعی دیدن فرمایید.

اگرجز طرفداران ماهی گیری هستید دهکده ماهیگیری لوتوراب و اکواریوم موریس را توصیه میکنیم. کوهستان سیگنال، بام گیاه شناسی و دریاچه اشتشفانی از دیدنی های دیگر این جزیره میباشد که دیدن آن را به شما توصیه میکنیم.آبشار های جزیره موریس هم زبان زد عام و خاص هستند که میتوانید از انها دیدن کنید.اگر جزو افرادی هستید که دوست دارید شب را در یک مکان دنج و راحت بگذرانید و خستگی را از تن بزدایید میتوانید از هتل های موریس استفاده کنید.

مارک تواین موریس را بهشت روی زمین خوانده و سازمان گردشگری آن را جزو برترین مقاصد گردشگری نامیده است.و همه ی اینها فقط و فقط به لطف طبیعت بکر و دیدنی و مردمان خونگرم موریس رخ داده است.

اگر توانایی یک سفرنسبت گران قیمت خارجی را دارید گروه گردشگردی منتو جزیره موریس را برای شما توصیه میکند.