آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

نکاتی درمورد انتخاب زیباترین آرایشگاه

عنوان: روش های تهیه حلقه عقد بسیار شیک و مدرن

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس می باشد.

آرایش عروس برای هر عروس خانمی بسیار با اهمیت است و برای اینکه زیباترین آرایش عروس را داشته باشید باید با نکاتی درباره در مورد آرایشگاه و آرایش عروس  آشنا باشید. همه عروس خانمها در سراسر دنیا دوست دارند تا در مراسم عروسی خود چهره ای زیبا همراه با بهترین آرایش ساده یا پیشرفته را داشته باشند.
شاید شما یکی از کسانی باشید که قرار است در هفته‌های آینده مراسم جشن عروسی خود را برگزار کنید. احتمالا استرس بسیاری دارید چرا که هم باید به خود برسید، هم باید به فهرست مهمان‌ها فکر کنید، هم به دنبال درست‌کردن خانه‌ای رؤیایی باشید و ... . همه این کارها بسیار مهم است ولی به یاد داشته باشید، مهم‌ترین نکته در این شب بزرگ، ظاهر شماست و باید از همین حالا کم‌کم ظاهر خود را‌آماده کنید. عروسی شما بیشتر از یک شب نیست پس باید آمادگی کاملی برای این شب داشته باشید. اگر جشن عروسی شما نزدیک است از همین امروز شروع کنید تا در آن شب چهره فراموش‌نشدنی داشته باشید. ما قدم به قدم راهنمایی‌تان می‌کنیم.

در روز عروسی بلوز دکمه دار یا زیپ‌دار بپوشید.‌ بعد از این‌که کار موهای‌تان تمام شد نمی‌توانید تاپ یا تی‌شرت را از سرتان خارج کنید زیرا مدل موی‌تان خراب می‌شود.به مدل لباس هم توجه کنید.‌ اگر لباس عروس‌تان بی‌آستین و باز است حتما باید فضای بین سر و شانه‌ها را با مدل مویی که خیلی بالا نیست پر کنید.موی مصنوعی نگذارید. نگذارید آرایشگر برای راحتی کار خودش موی مصنوعی به موهای شما اضافه کند زیرا رنگ این موها در زیر فلاش دوربین‌ها کاملا با رنگ موی‌ خودتان متضاد می‌شود و مهمان‌هایتان تصویر بدی را از شما به خانه می‌‌برند.از مدل موی نهایی عکس‌ بگیرید. بعد از این‌که مدل موی‌تان قطعی شد از دوست یا نامزدتان بخواهید از زوایای مختلف عکس شما را بگیرد تا برای روز عکاسی بدانید کدام زوایا عکس‌های بهتری از شما را تصویر می کنند.موها را تقویت کنیداگر می‌خواهید برای عروسی‌تان موهای‌تان را صاف یا تقویت کنید، حتما این کار را یک تا 2 هفته قبل انجام دهید چون یک هفته بعد به اصطلاح موهای شما جا می‌افتد و کاملا طبیعی به نظر می‌آید. اگر می‌خواهید قبل از عروسی موهای‌تان را رنگ کنید، اول موها را صاف یا تقویت‌ و یک تا 2 هفته بعد، موها را رنگ کنید تا موهای‌تان را از هرگونه آسیب احتمالی محافظت کنید.

اگر صورت‌تان جوش وآکنه دارد، بهتر است یک دوره پاکسازی پوست را یک ماه پیش از تاریخ عروسی داشته باشید تا جوش‌های سطحی پوست‌تان رفع شود. در ضمن برای نگهداری از پوست و حفظ طراوت و شادابی آن تا تاریخ عروسی، باید نکاتی را رعایت کنید؛ در تمام این یک ماه باید پوست‌تان را تمیز نگه دارید و برای پاک کردن آرایش از لوسیون‌ها یا ژل‌های پاک کننده استفاده کنید.پوست های خشک: در این فاصله یک ماهه تا عروسی، برای آرایش صورت بهتر است مدام از کرم‌های مرطوب‌کننده پوست استفاده کنید.پوست‌های چرب: برای آرایش، به شما استفاده از کرم‌های فاقد چربی را پیشنهاد می‌دهم.پوست‌های خیلی چرب: بهتر است از کرم‌های ضد آفتاب فاقد چربی و کرم پودردار استفاده کنید، هر چند بهتر است کرم ضد آفتاب را پزشک برای‌تان تجویز کند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آرایشگاه عروس شده است.

مواردی برای سفر به مالزی و برگزیدن بهترین هتل در مالزی

عنوان : سفر به مالزی و تماشا کردن دیدنی های شهر توریستی کوالالامپور

هر ساله افراد بسیاری برای دیدن زیبایی های مالزی با تور مالزی به این کشور سفر می کنند.

دبی، با معماری های بسیار زیبا و ویژه، خطوط هوایی فوق العاده، منظره های هنری زیبا و مدرن بیشتر شبیه شهر شانگهای است. برخلاف شایعه های موجود در مورد این شهر، دبی فرهنگ غنی دارد که بیشتر آن قابل لمس و دیدنی نیست. فرهنگ این شهر به عرب های بیابان نشین می رسد. مردم این منطقه، پیشینه غنی در داستان سرایی، شعر، موسیقی، رقص و شکار دارند.

در دبی سرگرمی ها و زیبایی های مختلفی وجود دارد از جمله می توان به خط متروی آن که با سرعت در آسمان حرکت می کند، پاساژهای بسیار بزرگ و مجلل و پیست اسکی سرپوشیده اشاره کرد. تماشای غروب آفتاب سوار بر شتر با استشمام هوای پاک سوار بر لنچ های عربی از سرگرمی های دوست داشتنی این شهر هستند.

از دیگر جاذبه های دبی باید به مسجد جمیرا، خانه شیخ سعید، پارک خور، برج خلیفه، موزه دبی، پالم جمیرا، برج العرب و پارک آبی اشاره کرد.

زمان های سفر به دبی
دبی در بیشتر روزهای سال، گرم و شرجی است. بهترین زمان برای بازدید از این شهر بین ماه های آبان تا اسفند است. در این ماه ها هوا معتدل است.

 اگر برای آفتاب، دریا و شن به این شهر سفر می کنید، فصل بهار و پاییز بهترین فصل ها هستند. در این هوا می توانید حمام آفتاب بگیرید و شب ها هم در رستوران ها، پاساژها و کافه های این شهر که همگی سیستم تهویه هوا دارند، گشت بزنید و تفریح کنید.

ارزان ترین تورهای مسافرتی دبی برای فصل تابستان است. تابستان دبی بسیار گرم است و دمای هوا بین ماه های خرداد تا شهریور بین 24 تا 40 درجه سانتی گراد است.

راه های سفر به دبی
خطوط هوایی ایران و امارات هر روزه به این شهر پرواز دارند. زمان پرواز این مسیر حدود یک ساعت و 45 دقیقه است.

بهترین گزینه برای رفتن به داخل شهر از فرودگاه بین المللی این شهر استفاده از تاکسی است البته اگر تور شما حمل و نقل رایگان نداشته باشد. در کنار همه تاکسی هایی که در ورودی ازدحام کرده اند، بهترین سرویس تاکسی که به طور رسمی اجازه کار از فرودگاه دبی را دارد، DTC است.

کرایه تاکسی های کوچک که تاکسی متر دارند برای هر کیلومتر 20 درهم، ماشین های بزرگ تر، 25 درهم است. کرایه تاکسی از فرودگاه به مقصد دیره حدود 35 درهم، به مقصد بور دبی یا بزرگراه شیخ زاید حدود 35 تا 70 درهم و به مقصد جمیرا حدود 45 تا 80 درهم هزینه دارد. کرایه های تاکسی با توجه به اینکه در چه ساعتی از شبانه روز باشید، وضعیت جاده و توقف های شما قابل تغییر است.

 از دیگر وسایل حمل و نقل می توان به خط مترو دبی و اتوبوس فرودگاه دبی اشاره کرد. با اینکه این وسایل ارزان تر از تاکسی هستند اما به راحتی آن نیستند. مخصوصا اگر ساک ها و چمدان های بزرگ و سنگین داشته باشید.

خط اتوبوس فرودگاه دبی در همه ایستگاه ها توقف دارد. این اتوبوس ها با سیستم تهویه هوا، بیشتر در مناطقی ایستگاه دارند که هتل های درجه متوسط و آپارتمان ها قرار گرفته اند. بنابراین برای آنها که در هتل های 4 یا 5 ستاره اقامت دارند، استفاده از اتوبوس راه حل مناسبی نیست.

اگر در هتل ارزان قیمت دیره اقامت دارید، خط 401 به میدان اتحاد، خیابان بانیاس، ایستگاه های اتوبوس ال سبخا و دیره می رود. در حالیکه خط شماره 402 اتوبوس ها از مرکز شهر دیره به کرمه، المنخول و بور دبی می رود.

گشت و گذار در شهر
وسیله حمل و نقل عمومی: همه حمل و نقل های عمومی در شهر دبی تحت نظارت دولت است. این سیستم که با تلفن 800 9090 به طور 24 ساعته پاسخگوست، همه اطلاعات زمان بندی حرکت وسایل نقلیه عمومی و کرایه های آنان را در وب سایت خود ارائه می کند. بهترین مسیر برای مسافرت های داخل شهری به منظور خرید و گشت زدن در پاساژها، استفاده از مترو دبی است. مترو در بیشتر پاساژهای بزرگ همچون مرکز خرید دبی ایستگاه دارد. هزینه های مترو از 2 تا 6 درهم است. مسافران می توانند با مترو، در مدت زمان یک روز همه جای دبی را با 14 درهم بگردند.

اتوبوس های تهویه دار، 79 ایستگاه در سرتاسر شهر دبی دارند. البته به ندرت اتفاق می افتد که گردشگران از اتوبوس برای سفرهای داخل شهری استفاده کنند. اما بهترین خط اتوبوس، جاده ساحل جمیرا است که اطلاعات ساعت حرکت اتوبوس و نقشه مسیر آن را به صورت آنلاین می توان پیدا کرد. باید توجه داشته باشید که اتوبوس های این شهر نیز همچون ایران دو بخش جداگانه مردانه و زنانه دارد و خانم ها باید در قسمت زنانه در جلوی اتوبوس سوار شوند.

قایق های چوبی عربی، هر 5 تا 7 دقیقه در رودخانه دبی، بین دیره و بور دبی در  حرکت هستند. این قایق ها هر روز از ساعت 5 صبح تا نیمه شب فعالیت دارند. هزینه این قایق ها که یک درهم است را باید به ناخدای آن پرداخت کنید. این قایق ها به محض پر شدن حرکت می کنند.

گردشگران می توانند لنچ های عربی را به طور شخصی کرایه کنند. هزینه کرایه آن از همه ایستگاه ها برای هر ساعت یکصد درهم  است.

تاکسی: موسسه تاکس دبی (DTC)، معتبرترین تاکسیرانی دبی است. همه تاکسی های این موسسه، تاکسی متر دارند. در همه پاساژها و مراکز خرید ایستگاه تاکسی وجود دارد. هزینه تاکسی برای هر کیلومتر در خلال ساعت های 6 صبح تا 10 شب 6 درهم، از 10 شب تا 6 صبح، 7 درهم است. اگر در ساعات شلوغی بیرون بودید و نتوانستید تاکسی پیدا کنید به نزدیک ترین هتل بروید در آنجا ایستگاه تاکسی وجود دارد. حتی نگهبان درب ورودی هتل نیز می تواند با تاکسیرانی تماس و برای شما تاکسی بگیرد.

اگر از این سر شهر برای آن سر شهر تاکسی بگیرید، حدود 80 درهم برای شما هزینه خواهد داشت. با 20 درهم هم می توانید یک دور کوتاه در سطح شهر بزنید.

کرایه اتومبیل: مسافرانی که برای کسب و کار به امارات سفر کرده اند و قصد دیدن شهرهای دیگر به غیر از دبی را دارند، اصولا از همان فرودگاه برای خود اتومبیل کرایه می کنند. در این مراکز خودروهای متنوعی وجود دارند اما بهترین روش برای کرایه خودرو، رزرو آنها به صورت آنلاین است. برای استفاده از این اتومبیل ها حتما باید گواهی نامه بین المللی داشته باشید.

بیشتر موسسه های کرایه اتومبیل در هتل های 5 ستاره و دیگر نقاط شهر دفتر دارند.

البته لازم است بدانید، امارات بیشترین آمار مرگ جاده ای در اثر تصادف را در جهان دارد. راننده ها اصولا قوانین راهنمایی و رانندگی را زیر پا می گذارند و بی اعتنا با قوانین رانندگی می کنند. ترافیک دبی بین ساعت های 8 تا 9:30 صبح (که کارمندان سرکار می روند) و 12 ظهر تا 2 بعدازظهر (موقع ناهار)، ساعت های 4 تا 6:30 بعدازظهر (ساعات برگشت کارمندان به خانه) و 8 تا 9 شب در روزهای پنج شنبه و جمعه (وقتی همه بیرون می روند) بسیار سنگین است.

اگر اتومبیل کرایه کردید، از رانندگی هنگام طوفان شن یا بارندگی خودداری کنید زیرا دید کافی نخواهید داشت و جاده ها لغزنده هستند. هنگام رانندگی مراقب شترها در بزرگراه ها باشید. البته صرف نظر از خطرات رانندگی در جاده، سفرهای جاده ای از دبی به روستای العین بسیار جذاب و دوست داشتنی است.

دانستنی های لازم پیش از سفر
خدمات اورژانس: برای ارتباط با پلیس، 999 و برای آتش نشانی نیز 997 را شماره گیری کنید.
سازمان گردشگری دبی: در همه پاساژهای دبی کیوسک دارد.
واحد پول: درهم است که به صورت Dh یا AED نوشته می شود.
کد تلفن: از خارج از کشور 00971 و از داخل کشور 4 است.
اختلاف ساعت با ایران: نیم ساعت
مدت پرواز: 1:45 دقیقه
قوانین و رسوم محلی
دبی علاوه بر قوانین مدنی، قوانین شرعی نیز دارد که باید حتما رعایت شوند. اسلام جزو اصلی زندگی روزمره مردم دبی است. حتی در قسمت های غربی شده شهر نیز اسلام حرف اول را می زند. مردم دبی نیز در روز 5 بار نماز  اقامه می کنند.







از مساجد، ایستگاه های پلیس، ساختمان های ارتش، بندرها و فرودگاه عکاسی نکنید. این برخلاف قانون است.

شما می توانید با ثبت نام در تور دبی از دیدنی های این شهر لذت ببرید.

 مهاجرت به ایتالیا, مهاجرت به نروژ, مهاجرت به ترکیه, مهاجرت به سوئد, مهاجرت به سوئد,

گونه های زیبا با جراحی زیبایی پروتز گونه

 عنوان: گونه های زیبا با عمل زیبایی پروتز گونه

این مقاله درمورد کاشت مو می باشد.

عادات غذایی و همچنین آرایشی و بهداشتی تاثیر زیادی در زیبایی و مراقبت پوست دارد و رازهای مراقبت و زیبایی پوست صورت به شما در این زمینه کمک میکند.همان طور که می گویند شما همان چیزی هستید که میل می کنید درست غذا خوردن به حفظ یک زندگی سالم و در عین حال حفظ چهره ای سالم کمک می کند .وقتی احساس خوبی در مورد چیز هایی که میل میکنید دارید و زمانی که موادی که مصرف می کنید برای شما مفید است . این شانس را دارید که از چهره ای که می خواهید بر خوردار باشید در اینجا چند ماده غذایی که نه تنها به شما کمک میکند احساس خوبی داشته باشید بلکه کمک می کند چهره ای فوق العاده نیز داشته باشید معرفی می شود:

آب
نوشیدن مقادیر کافی آب در هر روز به پوست کمک می کند که ظاهری صاف نرم انعطاف پذیر و جوان تر داشته باشید. وقتی بدن را هیدراته(دارای آب) نگه میدارید ظاهر کلی شما از نظر بافت پوست مو ناخن ها بهبود می یابد. اگر احساس رم می کنید ممکن است به دلیل افزایش میزان سدیم بدن شما باشد. افزایش دریافت آب به خروج سدیم از بدن کمک می کند.

سویا
پروتئین سویا بسیاردر سلامتی پوست موثر است

سبزیجات سبز
سبزیجاتی مانند اسفناج و کلم پیچ غنی از ویتامین های C E Aو آهن و فیبر ، آمینو اسید ها ویتامین E و بسیاری از آنتی اکسیدان ها هستند. این موارد موجب می شوند که پوست مرطوب و بدون چروک باقی بماند.

دانه های روغنی (اسید های چرب ضروری)
اسید های چرب ضروری (SAFE) مانند امگا ۳ و امگا ۶ که به عنوان چربی های خوب شناخته می شوند به عملکرد سلولی کمک می کنند و سبب پاکسازی پوست جلوگیری از ایجاد لک های پوستی کاهش چروک ها بهبود و سلامت مو و رشد ناخن می گردند.

شیر
شیر غنی از کلسیم و ویتامین هایB12 B2 و D است و کلسیم به همراه ویتامینD که افزایش دهنده جذب کلسیم میباشد به حفظ استخوان های محکم و دندان هایی سالم کمک می کند. ویتامین هایB12B2برای رشد گلبول های قرمز خون که حاملین اکسیژن مورد نیاز سلول ها هستند ضروری است این مواد کمک می کنند تا پوست و مو سالم تر و زنده تر به نظر برسند.زنانی که با وجود عیب های صورتشان زیبا جلوه می کنند، زنانی هستند که می دانند، پاک کردن، تقویت کردن و غذا دادن، رساندن مواد مغذی به پوست، سه اصل اساسی برنامه مراقبت از پوست است.

برای این منظور به نکات زیر توجه کنید: برای مالیدن کرم به صورت، نوک انگشتان را با ملایمت و به صورت دایره وار از پایین به بالا روی صورت حرکت دهید تا کرم جذب پوست گردد. صورت را ماساژ دهید تا کرم جذب شود. حدوداً ۲۰ دقیقه طول می کشد تا کرم کاملاً جذب پوست صورت شود. اجازه ندهید کرم بیش از ۲۰ دقیقه روی صورت شما باقی بماند، زیرا پس ازاین مدت باعث جذب دوده و گرد و غبار می شود و ممکن است سبب انسداد منافذ پوست شود.برای پاک کردن کرم از یک تکه پنبه یا دستمال کاغذی مرطوب استفاده کنید تا رطوبت پوست ازبین نرود. حوله مخصوص صورتتان را تمیز و نرم نگه دارید. هنگام خواب کرم روی صورتتان را پاک کنید و با کرم روی صورت به رختخواب نروید.
به عبارتی اگر از کرم های شب استفاده می کنید، نیم ساعت قبل از خواب به صورتتان کرم بمالید. ۲۰ دقیقه صبر کنید تا کرم کاملاً جذب پوست شما شود. سپس به آرامی با یک تکه پنبه مرطوب صورتتان را پاک کنید.

 


دراین مقاله اشاره ای به پروتز لب شده است.

طراحی دکوراسیون مدرن و زیبا

عنوان: دکوراسیون داخلی مدرن و زیبا

این مقاله درمورد طراحی آشپزخانه می باشد.

دکوراسیون زیبا در محیط کار تاثیر زیادی در روحیه افراد و کارمندان دارد و سبب افزایش و بهبود کارایی آنان میشود پس بهتر است از فنون دکوراسیون اداری شیک و زیبا در اتاق کار خود بهره بگیرید.اگر به فکر تغییراتی در دکوراسیون اتاق کار خود هستید و دوست دارید تا فضایی پر انرژی تر و زیباتر را پدید آورید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا اخر مطالعه نمایید. طراحی اتاق کار از این جهت بسیار مهم است که شما در طی روز ممکن است ساعات طولانی در این مکان قرار داشته باشید .پس مهم است که مکانی که در ان هستید دارای محیطی شاداب و سرزنده و پر انرژی باشد تا اینکه محیطی کسل آور و خسته کننده و دارای انرژی های منفی باشد.قطعا وجود محیطی جذاب هم برای شما و هم برای مراجعه کنندگان می تواند اقرات خوبی را به دنبال داشته باشد و حتی باعث افزایش راندمان کاری شما نیز خواهد شد.

 امروزه اهمیت طراحی مناسب فضای داخلی منزل و محیط کار و تاثیر آن در افزایش بهره وری و ایجاد حس آرامش امریست انکار ناپذیر. هرچند استفاده از میلگرد و رابیتس و متعاقب آن گچ یا سیمان سالهاست در کشور ما رواج دارد اما در طول این مدت نحوه طراحی داخلی بویژه طراحی دکوراسیون سقف دستخوش تغییرات زیادی شده است. سابق بر این طرحها همگی یک چهارچوب خاصی داشتند,استفاده از اشکال منظم,چند ضلعی منظم,دایره یا بیضی ویا تلفیقی از این اشکال بسیار متداول بود اما امروزه طراحان داخلی سعی دارند کمتر از قرینه سازی استفاده نمایند و یا به بیان بهتر سبکهای کلاسیک رفته رفته جای خود را به سبکهای مدرن داده اند.

معماری داخلی نقش عمده ای در کیفیت فضای ساختمان ایفا می کند. نحوه چیدمان و تقسیم بندی فضا، جنس و رنگ پوشش سطوح ( کف، سقف و دیوارها ) ، نور پردازی، مبلـمان و مجموعه عوامل موثر دیگر تعیین کننده زیبایی و کار آمدی فضاهای داخلی هستند. امروزه تاثیر معماری داخلی بر آرامش ( مجموعه هنجارهای عصبی) ، راندمان (در فضاهای اداری ) ، اثر بخشی ( در فضاهای تجاری ) بسیار بدیهی و لازم به نظر می رسد. 
بی شک نمی توان تاثیر رنگ در زندگی انسان ها را بی اثر و کم دانست.رنگ ها می توانند دقیقا اثرات روانی مثبت و یا منفی در زندگی افراد به دنبال داشته باشند.شما باید در طراحی اتاق کار حتما از رنگ هایی استفاده کنید که حس سر زندگی و شادابی و انرژی  را به شما تزریق نمایند.قطعا برای این موضوع نیاز است که به علم رنگ شناسی  و اثرات هر کدام نیز آشنا باشید.باید سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که زمینه کاری شما را منعکس می کنند.منظورمان از این جمله این است که سعی کنید با ظرافتی دقیق رنگ هایی که متناسب با کار و فعالیت شما هستند را انتخاب نمایید.رنگ ها تاثیرات زیاید در زیبا نشان دادن دکوراسیون داخلی هر محیطی دارند و نمی توان به همین سادگی از کنار آن گذشت.

توجه به فضای داخلی و نحوه و تقسیم بندی پلان ها، نقش مهمی را در ساختار معماری یک بنا بر عهده دارد. طراحی فضایی با انعطاف پذیری بالا و تنوع پذیر از لحاظ چیدمان و آرایش سطوح می تواند کارکرد های مختلفی را بپذیرد و این در حالی است که مخاطب احساس رضایت بیشتری از فضا خواهد داشت. استفاده از جدا کننده های سبک و قابل حمل، شفاف سازی، رنگ بندی های متناسب با نیاز های موجود، تنوع مصالح، توجه به نحوه قرار گیری و تعامل مابین فضاهای مختلف از جمله ویژگی هایی هستند که در کنار ساختار خاصی که برای یک پلان معماری در نظر گرفته شده است، می تواند بر غنای آن افزوده و حتی قسمتی از مشکلات آن را حل کند.

دیوار هایتان را زیبا و جذاب نمایید :
دیوار ها بخش هایی از هر محیط هستند که با توجه به حجم و فضایی که برای دیده شدن دارند می توانند عوامل مهمی در ایجاد محیطی شاداب و یا ابلعکس محیطی کسل کننده داشته باشند.معمولا یک دیوار ساده دیواری کسل کنده است و گزینه مناسبی نه برای  اتاق کار بلکه برای هیچ دکوراسیون تجاری نمی باشد.شما خیلی راحت و تنها با چند تصویر و قاب می توانید انرا از فرم کسل بودن در آورده و باعث نشاط خود و دیگر افراد در محیط کار شوید.استفاده از رنگ های مناسب برای دیوار ها و یا تصاویر و قاب های مرتبط با کار می تواند از جمله کارهایی باشد که برای یک دیورا می توان انجام داد.

دراین مقاله اشاره ای به طراحی اتاق خواب شده است.

تغذیه مناسب برای هرگروه خونی

عنوان: تغذیه مناسب برای هرگروه خونی

این مقاله درباره ی جوک و لطیفه می باشد.

کنترل خشم هنگام رانندگیدر این مطلب با ما همراه باشید تا به شما بگوییم موقع برخورد با چنین افرادی چه استراتژی‌ ای را به کار بگیرید که مشکلی درست نشود.خیابان پر است از راننده‌های خسته، دیوانه، عصبی و دور از جان شما عوضی. راه‌های اشتباه برای سر و کله زدن با این‌جور آدم‌ها کم نیست.
می‌توانید دست‌تان را روی بوق بگذارید، می‌توانید بپیچید جلوی ماشین یارو و به او راه ندهید، می‌توانید تا کمر از پنجره ماشین بیرون بروید و به او بگویید که چرا خر سوار نمی‌شی! یا اگر پلاک تگزاس دارید می‌توانید از ماشین بپرید پایین و در حالی که جیغ می‌کشید با قفل فرمان به سوی او یورش ببرید …
این‌ها همه راه‌های پردردسری هستند. اگر با قیافه‌ی خروس جنگی از ماشین پیاده شدید که عاقبت خوشی نخواهید دید. یا چند تا فحش می‌شنوید که پشت گوش‌تان سرخ می‌شود، یا به جان هم می‌افتید.به هر حال طرف هر چقدر هم که مفنگی باشد می‌تواند
به یقه‌تان آویزان شود و آن‌را پاره کند، چه برسد به این‌که غول بیابانی باشد و چنان درِ گوش‌تان بزند که بدون مُرشد سه دور، دور خودتان بچرخید و قبله‌تان را گم کنید. ما که توصیه می‌کنیم بی‌خیال شوید، این دو روز زندگی با ارزش‌تر از این است که بخواهید خون‌تان را کثیف کنید.


9. خونسردی خود را حفظ کنیداگر کسی یکدفعه جلوی ماشین شما پیچید، به نظر می‌رسد بهترین کار این باشد که یک بوق آبدار و کشدار مهمانش کنید، یا این‌که مثل سریال هشدار برای کبری ۱۱ آنقدر تعقیبش کنید تا به غلط کردن بیفتد. اما اگر آخرش بادمجان پای چشم‌تان سبز شد سراغ ما نیایید. چون ما توصیه می‌کنیم قید درگیری را بزنید و به یک سر تکان دادن خونسردانه اکتفا کنید.8. فضا بدهید به این کار می‌گویند رانندگی پیشگیرانه. وقتی در آیینه عقب می‌بینید که یک نفر از جان خود سیر شده و در بین ماشین‌های عقبی با سرعت لایی می‌کشد، یا اگر می‎‌بینید که راننده‌ی جلوییتان همزمان دارد با گوشی پیامک می‌دهدو نیم متر ساندویچ هم از دهانش بیرون است، سعی کنید از طرف فاصله بگیرید. خودتان را از مهلکه نجات بدهید، حالا این‌ها هر بلایی سر خودشان آوردند بیاورند. به جهنم اسفل السافلین.

 
7. پشت سر لاکپشت‌ها عصبی نشوید راننده‌ی چُلمنی لاین چپ جاده را گرفته است و عین لاکپشت حرکت می‎کند. ماشین آبی و سفید راهنمایی رانندگی هم با فاصله‌ی کمی از شما در جاده در حرکت است و منتظر است شما از سمت راست سبقت بگیرید تا حال‌تان را بگیرد. عصبی نشوید. ابتدا چراغ بزنید تا طرف متوجه شود شما می‌خواهید سبقت بگیرید.
اگر متوجه نشد در حالی‌که دورنمای جاده را زیر نظر دارید، فاصله خود با ماشین جلویی را با احتیاط کم کنید تا چهره‌ی نازنین شما را در آیینه‌ی عقبش زیارت کند. اگر کماکان دوزاری‌اش نیفتاد چنان نور بالایی در چشمش بزنید که ماشین شما را با سفینه‌ی آدم فضایی‌ها اشتباه بگیرد و شرش را از جلوی شما کم کند.


6. فلش، فلش، انتظار، عبور از سمت راست

اما یک‌سری از راننده‌ها جاده را ارث پدرشان می‌دانند. لاین سمت چپ را اشغال کرده‌اند و به هیچ کس راه نمی‌دهند. برای‌شان هم مهم نیست چند کیلومتر ماشین پشت سرشان صف کشیده است.یک جور فحش فنی بین راننده‌ها وجود دارد به این صورت که هر گاه در این موقعیت قرار گرفتید، دو بار چراغ می‌زنید، کمی سرعت را کم می‌کنید، صبر می‌کنید و از سمت راست به مسیرتان ادامه می‌دهید. راه کاملاً ایده‌آلی نیست ولی چاره چیست؟

5. حمله‌ی برف پاک کنی اگر دیدید ماشینی بدون رعایت فاصله پشت سر شما چسبیده است و در عین حال از جلو هم جا برای حرکت ندارید، کمی پُمپ برف پاک کن را بزنید تا چند قطره آب روی شیشه جلوی ماشین طرف بپاشد. در این‌جور مواقع ترمز خرکی نکنید چون کلی آدم دیگر هم پشت سر شما دو نفر در حال رانندگی هستند.

4. انرژی‌ تان را هدر ندهیداگر از محل کار تعطیل شده‌اید و در حال بازگشت به خانه هستید، به‌جای این‌که انرژی‌ تان را صرف کم کردن روی راننده‌ی سریش جلویی بکنید، با آرامش به خانه برگردید و با تتمه‌ی انرژی به باشگاه بروید و وزنه بزنید تا فایده‌ای هم به حال‌تان داشته باشد.
3. از بزرگراه بر حذر باشیداگر این امکان را دارید که از کوچه پس کوچه بیاندازید و بروید که حتماً این کار را بکنید. بزرگراه دیوانه‌خانه‌ای است که در آن راننده‌های ناشی و خسته و حواس‌پرت با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت به این‌طرف و آن‌طرف می‌روند. خیابان‌های فرعی‌تر ترافیک روان‌تری دارند و تعداد کمتری از مقصد این مسیرهای کوچک‌تر اطلاع دارند.
2. انتقاد به روش مثبت کنترل خشم هنگام رانندگی اصلاً چه مرضی است که کُفر مردم را در بیاوریم؟ واقعاً به کجا برمی‌خورد اگر بجای نشان دادن دندان قروچه، خیلی آرام و خونسرد مشکل طرف را به او گوشزد کنیم؟ با یک لبخند و بفرما زدن هم می‌توان مغز فندقی‌ترین راننده‌ها را متوجه کار احمقانه‌شان کرد. تأثیر فوق‌العاده بهتری هم دارد.

1. فکر کنید همه دیوانه‌اند تا وقتی که فکر کنید تمامی رانندگان دیگر به جز شما، یک مُشت دیوانه هستند که زنجیر پاره کرده‌اند، جان‌تان در امان است. اگر فاصله‌تان را با همه حفظ کنید و به آن‌هایی که کله‌شان داغ است راه بدهید، تا حدود زیادی امنیت خودتان را تأمین کرده‌اید. اگر با این دید به خیابان نگاه کنید، هر وقت هم که کسی عین یابو جلوی‌تان پیچید و آرتیست بازی آورد، شوکه نخواهید شد و دست و پای‌تان را گم نخواهید کرد.

   دراین مقاله اشاره ای به سبک زندگی افراد نیز شده است.