آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

آموزش طراحی و ساخت سایت به صورت حرفه ای

رژیم غذایی و لاغری برحسب ماه تولد !!

عنوان: رژیم غذایی و لاغری برحسب ماه تولد !!

این مقاله درمورد اخبار بازیگران می باشد.

حتما شما نیز بارها و بارها در مورد غذاهای افزایش دهنده قدرت مغز همچون توت‌ها و ماهی سالمون شنیده‌اید. اینگونه خوراکی‌ها می‌تواند حافظه شما را حفظ کند و ذهنی قوی و قدرتمند در اختیارتان بگذارد. خوب حالا سوال اینجاست که چه غذاهایی می‌تواند بر روی قدرت مغز تاثیر منفی داشته باشد و منجر به بیماری‌هایی همچون آلزایمر شود؟ در این مقاله قصد داریم غذاهایی که باید از خوردن آن اجتناب شود را بیان نماییم.

شیرین کننده‌های مصنوعی
هر کسی در دنیای امروزی در مورد گلوتن، کربوهیدرات و شکر صحبت می‌کند اما باید توجه بیشتری به شیرین کننده‌های مصنوعی نیز داشته باشیم. سال گذشته گروهی از محققان، مطالعه‌ای را انجام دادند.

این مطالعه نشان می‌دهد زمانی که افراد شیرین کننده‌های بدون کالری را مصرف می‌کنند، باکتری‌های درون روده به گونه‌ای تغییر پیدا می‌کند که راه را برای ایجاد دیابت نوع ۲ هموار می‌سازد. اگر به بیماری دیابت مبتلا شوید، ۴ برابر بیشتر از سایر زمان‌ها خطر ابتلا به بیماری‌های شناختی همچون آلزایمر در شما وجود خواهد داشت.

 

دلیل این موضوع بسیار ساده است. دیابت باعث می‌شود کمتر از قبل به انسولین حساس شوید، بنابراین سطح قند خون افزایش پیدا می‌کند و همین امر خطر ابتلا به بیماری‌های انحطاط مغز را افزایش می‌دهد. با کمال تعجب، افرادی که شیرین کننده مصنوعی مصرف می‌کنند بیشتر از سایر افراد در معرض توسعه دیابت قرار دارند.

 

ماهی‌های سرشار از جیوه
هر چیزی اگر به صورت متعادل مصرف شود بی ضرر خواهد بود اما یک استثنا در این باره وجود دارد و آن هم جیوه است. جیوه بیشتر در ماهی یافت می‌شود. اگر ماهی بزرگ باشد نشان می‌دهد که بیشتر در آب زندگی کرده است و جیوه بیشتری در بدن خود دارد.بیشتر افراد فکر می‌کنند که جیوه تنها بر روی سیستم شناختی انسان تاثیر می‌گذارد اما این ماده بر روی مخچه نیز اثر گذار است (مخچه بخشی از مغز انسان است که تعادل، هماهنگی و بینایی انسان را تحت تاثیر قرار می دهد). من خودم در مورد مصرف جیوه بسیار حساس هستم و مقدار مصرفی خود را کنترل می‌کنم. اگرچه از تن ماهی استفاده می‌کنم ولی بیشتر از یکبار در هفته از آن مصرف نمی‌کنم.

 

دوست دارید کمتر در معرض جیوه موجود در ماهی قرار بگیرید؟ توصیه‌های زیر را دنبال کنید:

از مصرف ماهی‌هایی همچون کوسه، شمشیر ماهی، کاشی ماهی خودداری کنید. این ماهی‌ها حاوی سطح بالایی از جیوه هستند.
۳۴۰ گرم در هفته از انواع ماهی‌هایی استفاده کنید که سطح جیوه بسیار پایینی دارند. مثلا می‌توانید از میگو، ماهی تن و قزل آلا استفاده کنید.
مصرف ماهی تن سفید را به ۱۷۰ گرم در هفته محدود کنید.

 

بیسکویت آماده
از مصرف بیسکویت‌های آماده یا خمیر پیتزای آماده خودداری کنید. اغلب اوقات، اسیدهای چرب ترانس برای تولید این ترکیبات مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگرچه بیشتر اسیدهای چرب ترانس ممنوع بوده یا حذف می‌شود، اما هنوز هم مورد استفاده قرار می‌گیرد. این اسیدها موجب کوچک شدن مغز، التهاب و ایجاد اختلال در سیستم انتقال عصبی می‌شود. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که این اسیدها می‌تواند آسیب بسیار جدی به مغز وارد کند.

 

نوشیدنی‌های شیرین

از خوردن نوشیدنی‌های شیرین اجتناب کنید زیرا سیستم تنظیم کننده مغز نمی‌تواند از عهده کالری‌های موجود در آن برآید. سلول‌های عصبی در هیپوتالاموس به طور معمول نمی‌تواند کالری مصرف شده را با انرژی سوزانده شده از طریق ورزش مطابقت دهد.

 

شواهد نشان می‌دهد که نوشیدنی‌های شیرین گرسنگی را همانند غذاهای جامد کاهش نمی‌دهد. به همین خاطر مقدار بیشتری از این نوشیدنی‌ها مصرف می‌شود. از آنجایی که بیشتر افراد از سیگنال‌های گرسنگی و سیری خود به عنوان راهنمای خوردن استفاده می‌کنند، به سیستمی که بتواند به درستی کار کند نیاز خواهند داشت. برای کمک به انجام اینکار، می‌توان غذاهای کامل مصرف کرد، تمرینات ورزشی انجام داد و از خوردن موادی همچون نوشابه صرف نظر کرد.

 

گلوتن
دکتر کلی بروگان روانپزشک معروف در این باره می‌گوید: بعد از مرور و بررسی کامل ادبیات پزشکی ، از جمله موارد موجود در یک رژیم غذایی بدون گلوتن ، این توصیه‌ها را در تمرینات عملی خود به کار بردم. بعد از به کارگیری این توصیه‌ها، شاهد بهبود بیماران خود بودم. گلوتن در غذاهای مدرن بسیاری وجود دارد. برای بیشتر افراد، استفاده از محصولاتی که دارای گلوتن هستند ممکن نیست. به همین خاطر پایبند بودن به غذاهای طبیعی و کامل همچون گوشت، تخم مرغ، سبزیجات، میوه‌ها، آجیل‌ها، دانه‌ها و روغن‌ها می‌تواند مشکلات مرتبط با سلامتی را از بین ببرد.

 

غذاهای فرآوری شده
بهتر است از خوردن غذاهای فرآوری شده همچون فست فودها و نوشابه اجتناب گردد. این غذاها اغلب حاوی چربی‌های ترانس هستند که برای قلب و مغز انسان مضر است. همچنین مقادیر زیادی شکر و سایر مواد تشکیل دهنده مصنوعی در این غذاها یافت می‌شود. زمانی که غذاهای فرآوری شده به صورت منظم مصرف می‌گردد، می‌تواند جایگزین غذاهای واقعی گردد که مواد مغذی مفید را برای مغز فراهم می‌کند. این غذاها( غذاهای فرآوری شده) می‌تواند باعث ایجاد چاقی و التهاب گردد و برای مغز بسیار مضر باشد.


در این مقاله اشاره ای به سایت های تفریح و سرگرمی شده است.

مدل موی بسیار زیبا در آرایش عروس

عنوان: بهداشت و مراقبت از ناخن ها

این مقاله درمورد انتخاب برترین آرایشگاه عروس می باشد.

بهداشت و مراقبت از ناخن ها اهمیت زیادی در زیبایی و بخصوص زیبایی دست ها دارند. به همین دلیل باید با راههای مراقبت و زیبایی ناخن ها آشنا شوید.
چند وقت دیگر یک عروسی یا مهمانی پیش رویتان است، تصمیم هم دارید که ناخن‌هایتان را مانیکور زیبایی کرده و خودنمایی کنید، اما متوجه شده‌اید ناخن‌هایتان خیلی کوتاه است! نگران نباشید، ما نکاتی را به شما خواهیم آموخت که چکار کنید ناخن‌هایتان سریع‌تر رشد کند تا بتوانید مانیکور یا پدیکور مورد علاقه‌تان را انجام دهید.
پنبه را اغشته به روغن زیتون کرده و بر روی ناخن هایتان بمالید این کار باعث میشود ناخن هایتان سریعتر رشد کرده و مقاومت بیشتری در برابر شکستی ویا آسیب داشته باشند.
ناخن هایتان را زمان زیادی در معرض رطوبت قرار ندهید رطوبت زیاد باعث میشود ناخن ها سست شده و ترک بخورند.


انواع لبنیات و گوشت ها و حبوبات به علت وجود فراوان پروتیین و کلسیم باعث مقاوت بیشتر و رشد سریع تر ناخن ها میشود.پس مصرفشان در این عامل نیز تاثیر فراوان دارد.

در کنار مصرف غذاهای پر ویتامین، باید مکمل‌های ویتامین نیز مصرف کنید تا میزان مورد نیازتان به ویتامین های A، B، C و D تامین شود. این ویتامین‌ها نه تنها باعث بهبود سرعت رشد ناخن‌هایتان می‌شوند، بلکه ناخن‌هایتان را نیز تقویت می کند.

از برخورد مواد شیمشیایی بان ناخن هایتان تاحد امکان بپرهیزید این نوع مواد هم بررشد و هم بر استکام ناخن ها تاثیر منفی بسیاری دارند.

ناخن هایتان را به شکل چهارگوش سوهان کشیده و مرتب کنید سپس گوشه هایش را کمی گرد کنید این نوع کوتاهی و مرتب کردن ناخن ها باعث رشد منظم ناخن میشود. و ناخن های زیباتری خواهد داشت.

کتان در صدر قرار دارد حین خرید دستکش، انواع کتانی را انتخاب کنید. کتاب رطوبت را به خود جذب می‌کند و جلوی عفونی شدن را می‌گیرد در حالی که انواع نایلونی رطوبت را به خود جذب نمی‌کنند و در نتیجه ناخن‌های شما مدت طولانی در فضایی نمناک که محل رشد قارچ‌هاست باقی می‌ماند.

زینک مصرف کنید متخصصان تغذیه توصیه می‌کنند به برنامه غذایی روزانه خود یک عدد تخم‌مرغ و یک لیوان شیر بیفزایید. این مواد غنی از زینک بوده و برای استحکام ناخن‌هایتان و از بین رفتن لک‌های سفید زیر آنها مفید است.

رشد ناخن‌ها را تحریک کنید ماساژ دادن ناخن‌ها به براق شدن و تقویت آنها کمک می‌کند. در ضمن ماساژ دادن سبب افزایش جریان خون و رشد سریع‌تر آنها می‌شود.

محصولات درجه یک انتخاب کنید استفاده از آستن یا فرمالدهید سبب خشک شدن ناخن‌ها می‌شود بهتر است محصولاتی با پایه استات انتخاب کنید.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

شرایط تحصیل در آلمان و هزینه های تحصیل در آلمان

عنوان: شرایط اقتصادی ترکیه و راه اخذ مجوز کار در این کشور

این مقاله درمورد تورمالزی می باشد

ترکیه کشوری که در بین دو فرهنگ کاملا متفاوت قرار دارد و این موضوع باعث تاثیر گرفتن این کشور از هر دو کشور میشود.اما همچنان با تکیه بر فرهنگ گذشته خود توانسته از این موقعیت یعنی واقع شدن در بین غرب و شرق بهترین استفاده را بکند و  و از نظر علمی و دانشگاهی و یا اقتصادی در سطح خوبی قرار بگیرد.بیشترین جمعیت این کشور را مسلمانان تشکیل میدهد و به همین دلیل به یک مقصد خوب برای مسلمانان برای مهاجرت,کار ویا حتی تفریح تبدیل شده است.اقتصاد ترکیه ترکیبی از صنایع بومی و مدرن است که هر روز گستر ده تر میشود.ترکیه در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان در زمینه های فراوانا فعالیت های گسترده ای کرده است.

اقتصاد ترکیه ترکیبی از صنایع بومی و مدرن است که هر روز گستر ده تر میشود.ترکیه در زمینه ایجاد اشتغال برای جوانان در زمینه های فراوانا فعالیت های گسترده ای کرده است. به عنوان مثال در زمینه کشاورزی که با ایجاد زمینه های لازم باعث ثبت رتبه هفتم برای این کشور در دنیا در زمینه تولیدات کشاورزی شد.همچنین بخش حمل و نقل و بانکداری این کشور روند رو به رشد و مثبتی داشته است.همین عموامل باعث جلب کردن توجه نیروی کار مهاجر به این کشور شده است و متقاضیان کار برای کار در کشوری که بستر مناسب و آرامی در اقتصاد دارد اقدام میکنند.یکی درگیر از عواملی که بیشترین نقش را در رشد اقتصادی ترکیه را داشته صنعت پوشاک و نساجی این کشور بوده است به نحوی که پوشتک این کشور به برند قابل اطمینانی برای سرمایه گذاری در میان تجار تبدیل شده است.

وضعیت فعلی صنعت نساجی و پوشاک ترکیه

اگرچه سابقه صنعت نساجی در ترکیه به قرن هفده میلادی در امپراتوری عثمانی بازمی‌گردد، اما صنعت نساجی در قرن بیستم و با تاسیس کشور ترکیه وارد دوره نوسازی و مدرنیزاسیون شد. بالطبع با رشد کمی و کیفی صنعت پارچه بافی این کشور به‌عنوان لکوموتیو صادرات، بخش پوشاک آماده مصرف(Ready-to-wear) هم به مرور رشد کرد‌. در دو دهه اخیر همواره بیش از 10درصد کل صادرات ترکیه از آن این صنعت بوده است، جالب است بدانیم تقریبا نیمی از صادرات پوشاک ترکیه به کشورهای اتحادیه اروپا تعلق دارد‌. آلمان، انگلستان، فرانسه، اسپانیا، ایتالیا، هلند، دانمارک، آمریکا، بلژیک و سوئد مقاصد اصلی صادراتی این کشور به شمار می‌آیند.

 وضعیت مناسب صادرات صنعت پوشاک ترکیه دلایل متعددی دارد که در ادامه برخی از این موارد را بررسی خواهیم کرد:

    ترکیه از نظر مواد اولیه نساجی کشوری غنی به شمار می‌آید و هفتمین کشور تولیدکننده پنبه در جهان است.
     ترکیه موقعیت جغرافیایی مناسبی در میان اروپا و آسیا داشته و از طریق دریای مدیترانه با آفریقا در ارتباط است. درحالی که بخش تولید در استان‌های داخلی و آسیایی ترکیه به سرعت در حال رشد است، استانبول با مراکز خرید متعدد و حضور برندهای ترک و خارجی در حال تبدیل شدن به پایتخت مد جدید در کنار شهرهای پاریس، میلان، نیویورک و لندن است.
     این کشور دارای نیروی کار جوان و ماهر در بخش پوشاک و نساجی است‌. هم بخش دولتی و هم سازمان‌های غیردولتی از نیروی کار با آموزش‌های فنی به منظور حفظ سطح مهارت آنها حمایت می‌کنند‌. نیروی کار ترکیه از نیروی کار آسیایی ماهرتر و از نیروی کار اروپایی ارزان‌تر است.
     شرایط نیروی کار در صنعت پوشاک ترکیه به مراتب مناسب‌تر از کشورهایی نظیر بنگلادش و چین است و مشکلات مربوط به سلامتی و شرایط انسانی کار در این کشور کمتر از رقبای آسیایی خود است.


یکی از متقاضیان جدید و فراوان مهاجرت به ترکیه تولید کنندگان پوشاک ایرانی میباشند که با توجه به بستر مناسبی که کشور ترکیه برای تولید کنندگان پوشاک فراهم کرده باعث خروج موج فراوانی از تولید کنندگان ایرانی به سمت ترکیه شده است. 

در مقاله زیر توضیحاتی در زمینه مهاجرت به ترکیه و گرفتن اجازه کار با روشهای مختلف توضیح داده شده است.

نحوه اخذ اجازه کار در ترکیه

آخرین قانون مربوط به اشتغال خارجیان در ترکیه در سال 2003 به تصویب رسیده است. با این قانون هدفش این است که از مسیر های طولانی برای اخذ مجوز کار جلوگیری کند به این منظور که قبلا صادر کردن مجوز کار برای مهاجرین از طرف چند مرکز باید تایید میشد و به فرد ارائه میشد اما با تصویب این قانون این کار را فقط یک اداره انجام میدهد.

بر اساس قانون شماره 4817 سه نوع اجازه کار پیش بینی شده است. این گروهها شامل اجازه کار مدت دار و نامحدود برای کارکنان وابسته و کارکنان مستقل و موارد استثنائی می باشد. بر اساس قانون خارجیان می توانند از اجازه کار مدت دار ویا نامحدود به شرط به جا آوردن شرایط مورد نیاز، استفاده کنند. مدت اعتبار اجازه کار مدت دار بر اساس قرارداد کار یکسال بوده و برای کار در محل کار مشخص و حرفۀ خاصی صادر می گردد. پس از پایان یکسال اجازه کار برای همان شغل و محل کار تا سه سال دیگر تمدید می شود. پس از سه سال نیز این مجوز تا شش سال می تواند تمدید گردد.درصورتیکه یک تبعه خارجی حداقل هشت سال به صورت مداوم در ترکیه اقامت و شاغل باشد، اجازه کار دائم بدون در نظر گرفتن شرایط اشتغال در ترکیه و نیز بدون محدودیت جغرافیائی ، صادر می شود.

در این مقاله اشاره ای به مهاجرت به سوئد شده است

مهاجرت به ترکیه ، مهاجرت به ترکیه ، مهاجرت به فرانسه ، مهاجرت به دانمارک ، مهاجرت به ترکیه