مچ ورق های اداری چیست؟
به گرداوری ای از تقاضا طراحی ست اداری یا تقاضا
تولید ست اداری یا اوراقی که در امور
اداری یک کمپانی برای کارهای
رسمی یا غیر رسمی، مورد استفاده قرار می گردد، ست اداری یا طراحی ست
اداری گفته می شود . باتوجه به علت
سفارش طراحی ست اداری زیبایی شناختی و هماهنگی هرچه بالاتر
آن برند، خوبتر می باشد این اوراق به یکدیگر شبیه و
متناسب با هم طراحی و چاپ گردند سفارش ساخت ست اداری، بهمین دلیل به طراحی ست اداری
اصطلاحا "ست اداری" گفته می شود. طراحی ست اداری معمولا شامل :
سربرگ یا letter head (جهت مکاتبه و نگارش نامه های اداری و رسمی)
کارت ویزیت یا business card (جهت معرفی شغل و ارائه راه های تماس با کمپانی یا سازمان)
پاکت نامه یا envelope (جهت ارسال مکاتبات یا رد و بدل کردن قراردادها و ...)
یادداشت ها یا note (جهت یادداشت های غیر رسمی که معمولا از پرت کاغذ در چاپ اوراق بدست می آید)