چگونه ازگوشی به شکل درست استفاده کنیم
تلفن همراه وسیله می باشد واسه
فرستادن و گرفتن تماس تلفنی از طریق موج های
رادیویی در گستره ی
وسیع جغرافیایی. هدف از تلفن همراه یا گوشی سلولی ابزاری می باشد که برای متصل شدن به شبکهٔ ت
لفن همراه به کار میرود. این ابزار اولین بار ازطریق کارخانه آمریکایی موتورولا در زمان ۳ آوریل ۱۹۷۳ با وزنی حدود به یک کیلوگرم ساخته شد. موبایل نسلهای گوناگونی دارد
و توسط شرکتهای سازنده گوناگونی تولید میشود و به فروش میرسد. برخی از
شرکتهای بزرگ تولیدکننده گوشی همراه در دنیا شامل نوکیا، سامسونگ الکترونیکس،
الجی الکترونیکس، موتورولا، سونی، اپل و اچتیسی هستند.
آموزشگاه پارسه دوره
های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش تعمیرات گوشی , آموزش
تعمیرات گوشی موبایل , آموزش تعمیرات
موبایل ,آموزشگاه تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
طبق آخرین
آمار جهانی (در تاریخ اول سپتامبر 2015) تعداد مشترکان تلفن همراه 7.2 میلیارد نفر
برآورد شده که البته رقم واقعی افراد 4.9 میلیارد نفر است زیرا بعضی افراد بیش از
چند خط و اشتراک دارند. تعداد گوشی های فروخته شده در بازه زمانی نیمه دوم سال 2015
نیز 340 میلیون دستگاه اعلام شده که 45 درصد آن را اسمارت فون ها تشکیل می
دهد.[۱]
در تلفنهای همراه به صورت معمول یک مجموعه نرمافزار یا سیستمعامل برای کنترل سختافزار به کار میرود و برنامههای جانبی توسط سیستمعامل اجرا میشوند. از سیستمعاملهای معروف برای تلفن همراه، میتوان به اندروید، آیاواس و ویندوز فون اشاره کرد.
آموزشگاه پارسه دوره های آموزش تعمیرات تبلت , آموزش تعمیرات تلفن همراه , آموزش
تعمیرات گوشی , آموزش تعمیرات گوشی موبایل , آموزش تعمیرات موبایل ,آموزشگاه
تعمیرات موبایل را برگزار می کند.
آشنایی با رشته تعمیرات
موبایل
فراگیرترین تجهیزات بکار گرفته شده ،در عصر اطلاعات و ارتباطات
تلفن همراه است . با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی فراگرفتن مهارتهای لازم در
بکارگیری این وسیله کار آمد ضروری و اجتناب ناپذیر است .
توصیه های مدیریتی کسب و کار انلاین
استراتژی های مدیریتی کسب و کار اینترنتی
بسیاری از افرادی که به سمت کسب و کارهای
انلاین حرکت میکنندمی شتابند ، در پی
جستن استراتژی هایی هدف مند و با
راندمان بالا برای کسب و کارشان میباشند.
این مردم به خوبی می فهمند که داشتن یک
کسب و کار خوب و عالی مستلزم داشتن استراتژی
مناسب برای کسب و کار میباشد و در واقع این نکته را به خوبی دریافته اند که بدون یک
استراتژی مدیریتی ، رسیدن به منفعت های مادی در تجارت الکترونیک امری محال است.
برخی افراد نیز به دنبال معرفی کسب و کار از طریق طراحی وب سایت میباشند ، و مطالب
مختلفی را نیز مطالعه میکنند ، مطالبی از تاثیر اسپم ها در کسب و کار اینترنتی تا
استراتژی های مدیریتی برای کسب و کار خود زیرا آنها متوجه اهمیت شهرت کسب و کار در
اینترنت شده اند. در واقع شاید میتوان گفت که اکثر افرادی که امروزه به صورت آنلاین
کار میکنند ، به دنبال آشنایی با استراتژی های مدیریتی مناسب برای کسب و کارشان
میباشند به همین دلیل ما در این مقاله به اصلی ترین استراتژی های کسب و
کارهای آنلاین میپردازیم.
بهبود فرآیندهای تجاری
هنگامی که استراتژی سازمان بر بهبود فرآیند های
تجاری متمرکز است ، نقش استراتژی کسب و کار الکترونیکی باید بر کاهش هزینه ها و
افزایش سرعت فرآیند های کسب و کار متمرکز باشد تا سازمان را به اهداف استراتژی خود
نزدیک کند. در واقع این استراتژی به دنبال سود کمتر و مشتری بیشتر میباشد به همین
دلیل هزینه های دریافتی کمتر از میانگین بازار بوده و به طبع آن میزان سفارشات
بیشتر از رقبا.
ارتقای نو آوری
در این حالت استراتژی کسب و کار استفاده از فناوری برای خلق
محصولات و خدمات جدید است . تشکیل پروفایل مشتری ، ارتباط بهتر با مشتری و اظهار
نظر راحت تر مشتری درباره محصول از ابزارهایی است که به واسطه آن میتوان از طریق
کسب و کار الکترونیکی به بهود ، نو آوری و تولید محصولات و خدمات جدید دست یافت. در
این حالت وجود اطلاعات بیشتر و قرار داشتن در جریان تحول نظرات و نگرش های مشتریان
به صورت بهنگام پتانسیل بسیار خوبی برای نوآوری در محصولات ایجاد میکند به همین
دلیل یکی از پیشنهاد هایی که برای استفاده از فناوری اطلاعات در راستای توسعه
نوآوری میشود ، ایجاد محصولات جدید است.
ارتباط بهتر با عرضه کننده و مشتری
این استراتژی برای تقویت ارتباط با عرضه
کنندگان و مشتریان میباشد. در این حالت استراتژی بر بهبود کیفیت ، کیفیت محصولات ،
مدیریت روابط با مشتری و مدیریت زنجیره عرضه متمرکز است. در واقع استراتژی کسب و
کار الکترونیکی در این حالت به گونه ای است که با به اشتراک گذاشتن هزینه ها ، به
اشتراک گذاشتن اطلاعات ، فعالیت های تبلیغاتی مشترک و برخی دیگر از ابزارهای بهبود
تجاری زنجیره عرضه را یکپارچه و روابط با مشتریان را تقویت میکند
تصویربیانی چیست؟
تصویربیانی چگونه تعریف می شود؟
واژه اینفوگراف خلاصه شدهای از Information Graphic می باشد .امروزه اینفوگراف ها را زیاد در حول خویش مشاهده میکنیم، کتابهای کودکان ارائه اطلاعات علمی، همه به نوعی از تصویربیانی به عنوان یک وسیله کارآمد استفاده میکنند. ابزاری که 2 هدف عمده را پوشش میدهد:
• کمک به نمایش سریع، واضح و زیبای ایدههای پیچیده در سفارش طراحی اینفوگرافیک انجام می شود
• نشر اطلاعات و دادهها به صورت بصری و سهلالوصول سفارش ساخت اینفوگرافیک شامل می شود
اینفوگرافیک ها یا گرافیکهای اطلاع رسان، نمایشگران تصویری اطلاعات و دادهها هستند. قیمت طراحی اینفوگرافیک یا طراحی و ساخت اینفوگرافیک نگارهها در جاهایی که نیاز به توضیح ساده و یا سریع دادهها وجود دارد، استفاده میشوند . و معلوم می گردد برای سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک دقت نمود
مغز ما علاقه زیادی به تحلیل و ذخیره اطلاعات به صورت بصری دارد. حتی ارتباط میان اشیا و اطلاعات را به شکل بصری ذخیره میکند نه لغوی.
تعریف اینفوگرافیک ها درجلد یک نمونه
بیان اینفوگرافیک ها درجلد یک مثال:
زمان دهید یک نمونه از ساختاینفوگرافیکبزنم. گذری به تصویر بیانی منظومه شمسی یا 10 کشف سرزمین ایرلند بیاندازید. احتمالا هر دوی اینفوگرافیک ها را تا انتهانگاه کردید. حال تصور کنید اگر می خواستیم اینفوگرافیک منظومه شمسی را به صورت یک مقاله ارایه بدهیم چه می شد!؟ متنی شلوغ و خسته کننده که خلاف اصول بهینه سازی محتوا است. در نتیجه با طراحی اینفوگرافیک ارایه اطلاعات در یک قالب جمع وجور و خلاق که به آن اینفوگرافیک می گوییم به سرعت قادر به انتقال دانش به مخاطبین خود هستید. من شخصا فکر می کنم اینفوگرافیک ها یکی از بهترین ابزارهای ارتباطی است که در سالهای اخیر دیده می شود.